Dag 6 - San Antonio

27 april 2018 - San Antonio, Texas, Verenigde Staten

Hai volgers en diegenen die mij niet volgen op FB.

De Alamo en de River Walk staan op het programma. Vandaag is het keidruk in San Antonio ter eren voor de slag om de Alamo. Veel straten zijn dicht dus overal en veel politie voor de goede orde. De prijzen voor het parkeren zijn afhankelijk van het ‘event’  wat er plaats vindt. We vinden een Public Parking voor de somma van $ 20,- maar menige Amerikaan vindt dit bedrag te veel van het goede.

Het is druk bij de Alamo. Een parade vindt er plaats met heeeeel veeeeeel militair vertoon ( zie foto’s ). Had meer verwacht van deze plaats. Doordat er zoveel volk op de been is voor de parade, is er geen ene zak te doen op de River Walk.

We gaan ons licht op doen in een Japanese Tea Garden. Ganz Schön 😉

Het derde punt van bezichtiging gaat niet door omdat we met militaire korting hiervan gebruik willen maken maar de kaartjes moeten wel eerst gekocht worden op de AFB en die hebben we dus niet. Dan maar naar de buren: Wildlife Ranch. En hier hebben we wel ‘militaiy discount’.

Daarna terug naar het hotel om ons op te frissen want het is alweer tijd voor onze avondhap. We gaan naar Panda Express voor een heerlijke hap.

Morgen staat er nog meer op ons te wachten maar we moeten nog een keuze maken. ‘s Avonds willen we naar de film, welke weten wij ook nog niet.

Het is nu vrijdag, 27 april, 19.58 uur LT en jullie al een tijdje op één oor. Waarschijnlijk zul je dit lezen op zaterdag of helemaal niet.

Vanuit hier: een prettig weekend 😘😜😎

Terence & Anita

1. Paul en Henriëtte:
    28 april 2018
    Nou al heel goed bezig jullie twee!! Hier alles rustig zoals gewoonlijk 😀 ga zo door!! Lieve groetjes van ons! 💋