Tucson, Day 1 / 2, America's Best Value Inn

23 april 2018 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Dag 1 en 2

Over dag 1 is eigenlijk niets bijzonders te vertellen.

Auto opgehaald, Jeep Grand Cherokee 4x4 en naar het hotel in Redlands gereden.

Dag 2

's Morgens ontbeten bij IHOP, koffie scoren bij StarBucks om daarna op weg te gaan ri Tucson. De nodige pauzes ingepland waarbij gezorgd wordt voor een 'natje en een droogje'.

De dag begon met een graadje van 69,8 *F ( ongeveer 21*C ) maar naarmate de dag vorderde werd het toch al een graad of 96*F ( ongeveer 35,5*C ). Dat doet de oude botjes toch wel goed en hopelijk blijft de kleur ook niet achter.

Het is nu 19.45 hr LT en bij jullie is het 8 uur later ( 04.45 uur ).

Anita is het kasboek aan het bijwerken en ik ben bezig dit verslag te schrijven. Dadelijk de route uitstippelen ri El Paso voor morgen en wie weet waar we dan gaan eindigen.

Rest mij jullie een fijne dinsdag toe te wensen en wij gaan na een verdiende douche ook proberen te slapen.

Hopelijk tot morgen,

grotjes van mij en Anita.

1. Jaap en Gea:
    24 april 2018
    Nu gaat het echt beginnen we blijven benieuwd
  2. Toine:
    Hey Terrence en Anita,
    Het lijkt erop dat jullie geen risico’s meer willen lopen wat het weer aangaat. Ik ga jullie weer volgen!
    Geniet van jullie vakantie 🙋🏻‍♂️
  3. J.M. Tempelaars:
    24 april 2018
    Fijn dat jullie vlucht en ook de start voorspoedig verlopen zijn. Een goede start is het begin van genieten denk ik. Met plezier ga ik jullie volgen en wens jullie een giga vakantie. Groetjes van mij.
  4. Aletta Eijkmans:
    24 april 2018
    Hey you two 1ste dag niks bijzonders schrijven jullie ?? Nou een jeep grand Cherokee 4x4 Starbucks Coffee. Lekker begin toch ......Ik ga jullie volgen ......Veel plezier. .....