Dag 27 Phoenix / Mesa

18 mei 2018 - Mesa, Arizona, Verenigde Staten

Bij het inboeken bij dit Golf Resort heeft Anita ook ontbijtbonnen weten te verkrijgen zodat we niet naar buiten hoeven om te gaan eten bij bv IHOP of Denny's en we maken daar dankbaar gebruik van.

Na het ontbijt gaan we op pad naar HOLE-IN- THE-ROCK. Gelegen in een park, je zou haast denken dat het een oase is, en naast de ZOO van Phoenix ( waar we niet naar toe gaan ) staat een enorm rostgesteente waar je naar toe kan wandelen. Wij dus ook. Als je goed kijkt zie je mensen zowel in 'the Hole' als erom heen. Zover zijn wij maar niet gegaan.

Na dit bezoek zijn we Downtown gegaan om ook deze te verkennen maar daar aangekomen merken we dat we hier al eens zijn geweest dus het wordt alleen een snel bezoek aan Starbucks voor een frappo.

We hebben nog tijd voor een ander bezichtigingspunt: Japanse Friendship Garden. Prachtig aangelegd, veel water en nog veul meer koi's. Je ziet dat ze gewend zijn om gevoerd te worden, zelfs de duiven en de eenden al dan niet vergezeld door hun kuikens, weten dat als er mensen op bepaalde plekken zijn, het voedertijd is. Als het voer het wateroppervlak raakt begint natuurlijk de het gevecht om het voer. Bijgevoegde foto’s geven enigszins weer hoe het er aan toe gaat. Ze volgen de mensen langs de brug en als je ergens gaat staan, komen ze naar je toe waardoor de rest volgt.

Na dit punt zijn we weer teruggegaan naar het Resort omdat het toch al een beetje erg warm wordt. Anita gaat aan de pool zitten en ik ga wat anders doen.

Vanavond gaan we misschien tv kijken naar Harry en Meghan. De bruiloft van zijn broer hebben we ook niet gezien omdat we toen ..............................ook in de USA zaten.

Voor nu, Greetz Terence & Anita