Dag 32 Chula Vista / Palm Springs

23 mei 2018 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Hai,

vanmorgen toen we opstonden wees het kwik niet meer aan dan 16*C en dat is toch wel heel wat minder dan we gewend waren. Nou beviel de kamer toch al niet dus de keuze was snel gemaakt om het verblijf gelijk te beëindigen.

We zijn via Carlsbad naar Palm Springs gereden en het kwik steeg zienderogen naar een respectabele 33*C en dat zijn de temperaturen waarom we hier zijn. Morgen gaan we alleen aan de pool hangen. Ik moet t.o.v. Anita nog menig uurtje goed maken.

We verblijven hier 2 nachten, gaan dan weg voor het Memorial-weekend ( er is geen vrije kamer te verkrijgen in heel Palm Springs of anders heel duur ) en komen maandag hier weer terug. Anita heeft voor 3 nachten een hotel gevonden in Blythe.

We zien wel. Maandag begint dan onze laatste week in  de USA en dan zijn we wel weer lang genoeg ( het is eigenlijk nooit genoeg ) weggeweest van kinderen en kleinkinderen.

Groetjes, Terence & Anita

1. Jaap en Gea:
    24 mei 2018
    Zo wat gaat dat snel zeg.
  2. Anouk:
    24 mei 2018
    Nou dat is weer voorbij gevlogen, nog even genieten! 🌸
  3. Paul:
    25 mei 2018
    Nog n mooie laatste week wannuh!
  4. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    27 mei 2018
    Nou leuk hoor ! Mooie foto’s. Ik zou daar blijven. Blijf daar lekker wonen. Dat kids en hun kids maar naar jullie toekomen.
    En anders, geniet er nog van ,zolang als het nog kan.