Charleston South Carolina

16 mei 2019 - Mount Pleasant, South Carolina, Verenigde Staten

Hallo volgers

De eerste helft van onze vakantie zit erop en ja Gea het gaat goed met ons šŸ‘. Jullie moeten het vandaag met mij doen, Ter had geen zin om te schrijven.

We zijn beland in Charleston South Carolina en zijn hier voor 2 dagen. Een mooie schone stad met verschillende leuke dingen te doen. Als eerste naar het strand gegaan om via daar naar een vuurtoren te lopen, wij waren er al vroeg laat staan de mensen die er al lagen te bakken. Mooi strand en een lekkere wandeling gemaakt en de nodige fotoā€™s. Done next POI.

OnsĀ volgende punt was de haven van James IslandĀ vanuit hier kan je met een ferry naar een vliegdekschip aan de overkant (laat deze nu 1,5 km van ons hotel liggen) werd hem dus niet. Maar mooie haven met verschillende fonteinen, zelfs een in de vorm van een ananas, de kinderen konden hier lekker spelen en nat worden wat ook wel goed is met dezeĀ temperatuur.

Ons volgende punt was het vliegdekschip maar zijn alleen aan de buitenkant gebleven en hebben niet een tour gedaan. We wilden naar de bioscoop, daar aan gekomen blijkt er niks voor ons bij te zitten.

Omdat het toch wel warm werd zijn we naar het hotel gegaan was ondertussen ook al 16.15 uur en ben aan de pool gaan hangen( een pool helemaal alleen voor moi ). Net gegeten en lekker ongezond gedaan ( Dominoā€™s pizza) lekker vettig. Morgen gaan we op weg naar Savannah Georgia en zo lekker op ons gemak richting Miami om ons laatste weekend 24 meiĀ Ā te verblijven in Florida City.

groetjes vanuit een zonnig Charleston van ons beiden.

Fotoā€™s

1. Aletta Eijkmans:
    16 mei 2019
    Hallo mensen. ....het zit er weer bijna op lees ik. Miami florida city at last .....save the best for the last zeggen ze .....groetjes en veel plezier nog. Alet.
  2. Sue:
    16 mei 2019
    Time flies.... Veel genieten nog!
  3. Jaap en Gea:
    16 mei 2019
    Gelukkig dat het goed gaatšŸ˜¹šŸ‘šŸ» Heel veel funšŸ¤£en sunšŸ¤£ gewenstā˜€ļø Liefs van ons
  4. Nancy:
    17 mei 2019
    Lekker hoor dat zonnetje. Neem je hem mee terug voor ons.......