Clearwater - Tallahassee

11 mei 2019 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Hai,

ff over gister. Na het ontbijt ben ik op bed gaan liggen en ben er de gehele dag niet meer van afgekomen. Daarna voor mij geen middageten, geen avondeten en Anita heeft zich de gehele dag alleen moeten vermaken. Noodgedwongen alleen aan de pool bakken en alleen avondeten gaan halen. Hoe het komt, waar het aan ligt of hopelijk heeft gelegen: ik weet het niet.

Vandaag, voor het eerst deze reis, een lange rit gereden. Enkele POI's die we gister niet hebben gedaan, hebben we gelijk s'morgens ingehaald. Begonnen bij Pier 60 en op een verlaten plek, daar waar je het nooit verwacht had, een boeddhistische tempel. De omgeving was een beetje verwaarloosd maar hele mooie orchideeën ( zie de foto’s ).

Toen maar de trip aangevangen naar Tallehassee. De nodige stops gemaakt hebbende en voor de van de Rijtjes verschillende inkopen gedaan waar we deels voor slaagden.

Toen gegeten bij Denny's ( de eerste keer en zeker niet de laatste ) en weer op weg. Met nog 135 km te gaan wordt het snel donkerder en we rijden een plensbui binnen, niet te zuinig. Het enige voordeel is dat de voorruit schoon wordt gespoeld met behulp van alle regen en de ruitenwissers. Alle honderden zoniet miljoenen 'love-bugs' en hun ingewanden worden voorlopig gewist van onze voorruit. Maar de rest van de voorkant, wat de kleur rood zou moeten hebben, is zwart, pik-zwart ( waar zouden dat woord aan ontleend hebben ?) van de insecten.

Morgen gaan we naar Pensacola. POI's zijn : het Pensacola Welcome Center, Sevilla Square, Nat. Naval Aviation Museum, Veterans Memorial Park en het Historical Pensacola Village. Of we hier in Pensacola blijven slapen is nog niet zeker.

Mocht het niet zeker zijn dan rijden we door naar Montgomery voor een slaapplaats.

Dus of uit Pensacola of uit Montgomery maar voor nu : welterusten voor ons en jullie staan, na enkele uren, alweer op.

Greetz Terence & Anita

1. Jaap en Gea:
    11 mei 2019
    Hoi hoi, wat een pech Ter, we hopen dat het nu weg blijft🤞🏻🤞🏻 Maar Nita een dagje in de zon was ook wel lekker voor je denken wij☀️ Lieve groetjes Jaap&Gea (ps orchideeën? Foto’s? )
  2. Maria van berlo:
    11 mei 2019
    Hallo ,de reis is heel mooi maar ziek zijn is minder dus beterschap en genieten .groeten van
  3. Willem Beckers:
    11 mei 2019
    Hopelijk hebben jullie in Tallahassee ook het White House bezocht, dat loont zich echt. Het Naval Aviation Museum en ook de Historical Pensacola Village in Pensacola zijn zeker de moeite waard, het Welcome Center en het Veterans Memorial Park zijn minder. Morgen hopelijk beter weer en veel plezier!
  4. J.M. Tempelaars:
    11 mei 2019
    FF n dag rust heeft iedereen nodig. Ook chauffeurs en ik kan het weten.