Dag 10 - Omgeving Houston en Downtown

1 mei 2018 - Houston, Texas, Verenigde Staten

We zijn er weer.

Het weer werkt niet echt mee want het is klam-kleffig warm. Bij elke beweging die je maakt, voel je het zweet kruipen waar je het niet hebben wilt. De zon schijnt niet erg veel en soms vallen er enige druppels op de voorruit.

Ons ontbijt, omdat het hier niet veel voorspelt, nuttigen we weer bij IHOP en onze eerste bezienswaardigheid is een vlindertuin. Ik zal dit wel op de lijst hebben gezet om Anita tevreden te houden. Is wel leuk, leuke foto’s geschoten.

De tweede is een park maar daar aangekomen blijkt het een kinderparadijs te zijn en die leeftijd zijn wij al ontgroeid. Dus snel weg wezen hier.

Rest ons voor vandaag alleen nog de Water Wall, gelegen achter The Galeria. The Galeria is een overdekt winkelcentrum waar alleen de exclusiefste merken vertegenwoordigd zijn. Er is zelfs een ijsbaan in gelegen maar daar komen wij niet voor.

We gaan opzoek naar the Water Wall. Ff zoeken maar dan zie je ook wat. Water wat naar beneden komt via een heeeeeel hoge muur and that's it.

En weer is er een dag voorbij 😉.

Morgen gaan we richting Baton Rouge en we zien wel wat we gaan doen.

Tot dan,

Terence & Anita 😎😜😉

1. Paul en Henriëtte:
    2 mei 2018
    Haha zweten? Wa is da? 🤣 Hier hebben we de winterjas aan joh.... Maar vanaf vandaag zal de ☀ zich weer melden in Veghel! Dus nie klagen Ter! 😂