Dag 15, 21 mei - Tucson

22 mei 2022 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Hai,

een rijkelijk gevuld warm en koud ontbijt. Menig hotel zal haar uiterste best moeten doen om dit te overtreffen maar we hebben nog enkele dagen te gaan.
Ik neem genoegen met geroosterd brood met crème cheese, een kartonnen bordje gevuld met cornflakes van een bekend merk en 4 warme worstjes van ik weet niet wie. En ik ga niet meer elke dag vermelden bij wie we de koffie halen 😉😂🤪.

Om 10.25 uur passeren we de grens van New Mexico en Arizona en weer gaat de klok een uur terug.
Om 11.00 uur moeten we toch wel wat brandstof tot de auto nemen en we worden aan de weg al erop geattendeerd dat ze bezig zijn voor een CAR WASH. Niks bijzonders zou je zeggen ware het niet dat ze bezig zijn om geld in te zamelen voor een Summer Camp voor de kinderen. En wat het kost is geen vast bedrag maar je mag zelf bepalen wat je geeft. En andere donaties zijn van harte welkom. Ook verkochten ze lekkernijen die de ouders hadden gemaakt. Dus een keuze was snel gemaakt: de car wash. Schoon is iets anders maar zoveel water en een spons had de auto allang niet meer gezien.

Met dat uur winst zijn we al snel in Tucson, die we dan maar gelijk nuttig gaan besteden. Ff overal neuzen brengt ons bij een store waar ze shirtjes bedrukken. Eentje gekocht voor Liv, krijgen we de boodschap door dat Gavin er ook een wilde. Done 👍.

Doorgelopen komen we bij Dick's Sporting Goods. Heeft veel golf gerelateerde spullen waar ik ook gelijk naar ga kijken maar we kopen tenslotte iets voor de kleinkinderen. Of Course, what else  would we do 😉😂😜.

We verblijven hier 2 nachten 🤔 waarbij ik voor mezelf altijd een kanttekening plaats. Een dag niet verplaatsen vind ik al snel een verloren dag 🤨 maar soms ontkom je er niet aan omdat het dan weekend is en dan worden de kamers een stuk duurder 😮‍💨. Dus neem ik zo’n dag maar voor lief en probeer er het beste van te maken 😎.

Het is hier nu 19.57 uur LT en bij jullie is het al 04.57 uur. Wij gaan dadelijk nog naar bed 😴 en bij jullie begint de zondag 😜. Veel plezier met wat jullie ook gaan doen 😎😍🫶🏽.

Greetz T & A 😍🥰😘

1. Ingrid:
    22 mei 2022
    Even een dagje rustig rondkijken ook niet verkeerd toch tenslotte zit er al een pensionada bij het reisgezelschap. 😀
  2. Paul en Henriëtte:
    22 mei 2022
    Onthaast ze dus voor 1 dag! Zet m op Terence: je kunt het!!😅🤣
  3. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    25 mei 2022
    Rustig aan met mun broer. Dadelijk moet ie nog aan de zuurstof....haha. Jullie hebben/zijn op vakantie. Strx moeten jullie thuis aangekomen 3 weken bijkomen VAN de vakantie!