Dag 32 7 juni Fresno naar Seaside CA

8 juni 2022 - Monterey, California, Verenigde Staten

Hallo volgers en anders geïnteresseerde.

Vandaag zijn we op weg gegaan naar Seaside in de buurt van Monterey CA
Eerst koffie gehaald en gaan.
Zo warm het was als in Fresno, zo fris is het hier en het ziet er niet naar uit dat het hier warmer wordt 😱😱😱. Het is hier maar 15* C.

Mooi hotel, een Best Western in Seaside, alleen geen zwembad maar is er toch te koud voor🥶🥶.
Even snel naar het hotel en dan naar Fishermans Wharf in Monterey.
Je hoort al in de verte de zeeleeuwen herrie maken.
In de Marina zijn ze duidelijk aanwezig , tijdens het broedseizoen blaffen en brullen zeeleeuwen luid om hun territorium te vestigen of te verdedigen.

Een gezellig haven met meerdere kleine winkels en vis-restaurantjes.
Candy stores met saltwater taffey’s ( gewone toffee’s in allerlei smaken, maar zo lekker ).

Omdat het hier echt zo fris is gaan we toch maar de warmte opzoeken : of San Jose of Sacramento met temperaturen rond de 30 gr, ben eindelijk lekker bruin en wil dit ook graag houden zo.

Gegeten bij Panda Express lekker en bekend.
Voor vandaag was het dat en morgen meer: waar ????? morgen weten jullie het.
Nog 1 week en onze vakantie is alweer voorbij.
Groetjes A en T .

1. Henny van Dijk:
    8 juni 2022
    Nog maar volop genieten dan komende week, en hoop dat de mystery koffer nog opduikt!
    Genoten van jullie reisverslagen.
  2. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    9 juni 2022
    Genieten gaan we zeker en de hoop om de mystery bag nog terug te zien: NO WAY !!!
    Thanks 👍
  3. Paul en Henriëtte:
    8 juni 2022
    Enjoy jullie laatste week daar!
  4. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    Gaat helemaal goed komen 👍
  5. Paul:
    9 juni 2022
    Beste schrijver(s), sinds wanneer leggen zeeleeuwen eieren???
    Broedseizoen?
  6. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    9 juni 2022
    Anna zal met het broedseizoen het betere naaiseizoen bedoelen 😂😂😂
  7. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    10 juni 2022
    Gewoon mee brullen en blaffen. Laat de ( oranje) leeuw in je maar los en horen. DEZE KOMT UIT NEDERLAND! Haha. Nog maar e’e’n week? Bah. Time Goes fast when y ‘re having fun! Hier kun je niet zo gauw ergens naar toe rijden, waar het dan een aangenaam lekkerdere temp. heerst. Maar ja..... Ik zou zeggen geniet er maar nog flink van deze week. En helemaal niet denken aan je terugreis. Jullie hebben nog een hele week!
  8. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    12 juni 2022