Dag 7 / 8 - San Anthonio & Corpus Christi

29 april 2018 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Hai,

gister, 28 april, hebben we een dag voor onszelf genomen. Een beetje gewandelt, struinen door een Mall, dingetje gekocht voor Liv, gekeken voor Gavin maar ook voor ons.

Vanmorgen, 29 april, om 09.45 uur LT, weggereden naar Houston. Een bezoek gebracht aan de USS Lexington, een vliegdekschip met daarop verschillende vliegtuigen in dienst of geweest bij Army, Navy of Air Force of anderen.

Daarna richting Texas State Aquarium, allebei op loopafstand. Maar bij de entree vroegen ze zo’n belachelijke toegangsprijs, voor dat bedrag gooien we liever de autontank van vol.

Dan maar naar de Padre Island National Seashore. Een Nationaal Park waar ook voor betaald moet worden maar met een speciale pas ( verkregen van een neef van Anita ) hoef je niets te betalen. Trouwens de kassa was dicht maar je kon betalen bij het Visitor Centre waar ook niemand aanwezig was.

Daarna was het alweer 18.00 uur. Tijd om wat te happen en onze keuze laten we vallen op Golden Corral. Normaal gaan we voor ‘lekker’ maar dit keer voor ‘lekker en veul’.

De dag loopt stilletjes weer op z’n eind en het is nu 20.32 uur LT.

Vanuit Houston:

We have no problems and we'll see you again.

Terence & Anita