Dag 5 Via Sonora en Austin naar San Antonio

26 april 2018 - San Antonio, Texas, Verenigde Staten

De plannen maken van dit jaar zijn eigenlijk al begonnen in 2017. Anita geeft een richting aan en ik ga kijken of er wat te doen is in de steden of dorpen die we aan doen. Zo maak ik een 'To do-lijst' wat we kunnen ondernemen en daar proberen we zoveel mogelijk van af te strepen. Vaak realiseerbaar maar wel rekeninghoudend dat er ook iets afvalt. Alles opgezocht met TripAdvisor maar vaak alleen een adres genoteerd dus we worden verrast met datgene wat we gaan zien of niet.

Vandaag, donderdag 26 april, staat Austin op het programma met 3 punten die we gaan doen. Bij de eerste halte ligt het beoogde doel van de belangrijkste routes af en we worden verrast wat we zien. Een bouwwerk met daarin een Buddha omringd door nog meer Buddha's. Maar voor we naar binnen gaan, wel ff de schoenen uittrekken.

De tweede is een park voor hiking. Maar bij de entree wordt ons duidelijk gemaakt dat het gesloten is tbv de schoolkinderen. Gelukkig geen hiking today.

Bij het derde punt weet ikzelf niet eens meer wat en waarom ik deze op de lijst heb gezet. Het overtreft helemaal onze verwachting. De grootste graffiti-wall sowieso in Austin ( zie de foto's ).

De bedoeling is dat we in Austin blijven overnachten maar we besluiten om door te rijden naar San Antonio.

Als ik via FB laat weten waar we naar toe gaan heeft onze schoonzoon al iets opgestuurd wat we zeker moeten doen tw de River Walk. Laat dat nu een van de punten zijn die we al wilden doen. We hebben 6 punten die we gaan aandoen en daar hebben we t/m zondag de tijd voor.

That's all for today Folks.

Groetjes van Mij en Anita ( Ezels voor op ).

1. Jaap en Gea:
    27 april 2018
    Hoi luitjes, goed bezig ik zie prachtige foto’s met een mooie blauwe lucht. Wel jammer dat jullie het park niet in mochten😂🤪 niet duzz volgens mij had Ter niet zo’n zin😂😂
    We kijken weer uit naar de prachtige verhalen 😘😘
  2. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    27 april 2018
    Gea, het is niet ‘er geen zin in hebben’ maar na vele uren achter het stuur, is de zin wat minder 😜😎