Fort Myers naar Clearwater 8 mei

9 mei 2019 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Hallo volgers

Wij zijn nog niet helemaal gewend aan de tijd hier, gisteren avond waren we beiden zo moe dat we eigenlijk al voor 21  uur sliepen.  We rijden vandaag richting Clearwater.Na het ontbijt de auto in en op naar ons eerste punt van onze lijst: Lakes park een mooi park met genoeg recreatie voor jong en oud, in de tijd dat wij waren zag je veel moeders met kleine kinderen spelen in het waterpark, gezien dus verder. Op naar Manatee Park, zoals de naam zegt behoren daar Manatees te zijn, nou ze wisten dat de Hoyers kwamen en hadden zich voor ons verstopt, maar wel lekker gewandeld en van de natuur genoten.

Terence had net de ramen schoon gemaakt van de auto, zien we een invasie van beestjes op onze voorruit knallen, Lovebugs( oftewel zwarte vliegen) je weet niet wat je ziet  en goor kijk maar naar de foto’s. In de krant stond: Bug ‘ blizzard ‘ arrives.

Ons volgende punt was Makka river state Park een mooi park met krokodillen, en vogels.

ons laatste punt was het the Ringling een museum met verschillende theaters en tuinen erg mooi maar wij waren er eigenlijk te laat de gebouwen sluiten om 17.00 uur  en het park om 17.30 uur dus in Ikea speed erdoor heen.

onderweg naar ons hotel was het erg druk en veel files, maar mijn mannetje is een echte ‘taxichauffeur’ gewoon karren met de handel. Een prachtig hotel met een mooi zwembad. Een druk dagje en morgen we zien het wel.

Groetjes vanuit een zonnig Clearwater van ons beiden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. AA Hoyer:
    9 mei 2019
    Leuk om te lezen hoe de reis verloopt en de plekken die jullie bezoeken. Het is zeker goed om een plan te hebben en flexibel zijn als het niet in jullie voordeel is (komt elke reis wel voor, toch weer houdt dat jullie niet van een mooie reis).
    Ik ben nieuwsgierig naar het volgende verslag.
    Veel plezier en voorspoedige dagen.
    Liefs Amy
  2. Jaap en Gea:
    9 mei 2019
    Lekker hoor en dan de ☀️☀️ op je lichaam. De verhalen zijn weer prachtig Jaap en ik lezen ze met plezier. Mooie foto’s als toetje wat wil je nog meer. Have fun 😘
  3. Anouk:
    Zo te zien & te lezen hebben jullie het weer mooi! Geniet lekker! Xx