Dag 22/23

15 mei 2018 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

Dag 22/23

Via Oklahoma City

In Amarillo

Zoals ik al eerder heb vermeld op FB heeft Anita haar rugzak op het bed gelegd en er was ff paniek. Er liep iets over haar bedsprei. Sneller dan het licht belandde mijn badslipper bovenop zijn lichaam waardoor hij niets eens de kans kreeg om zich in veiligheid te brengen. ‘s Morgens waren zijn familieleden op bezoek die ook al te maken kregen met mijn badslipper en heb ik als beloning ( lees: grapje ) één van hun onder mijn hoofdkussen gelegd voor de housekeepster 😜.

We gaan ri Amarillo. Onderweg wordt de lucht voor ons donkerder dan normaal en niet lang daarna vallen de druppels op de voorruit. Het is zo weinig dat ik de wissers niet eens hoef te gebruiken en de temperatuur stijgt gelijkmatig op. Op het laatst wijst de meter aan een temperatuur van 93*F ( ongeveer 33 *C ).

Op een van onze eerdere reizen zijn we als eens in Amarillo geweest maar toen werd het in de regio zo'n slecht weer dat we zijn omgedraaid. Nu dus niet. We zijn te vroeg voor het hotel en mogen pas om 15.00 hr LT erin. We gaan onze tijd verdoen met het op zoek gaan naar de Kadelieken ( Cadillacs met de neus in de grond ). Al snel hebben we de plaats gevonden en we nemen enkele foto’s.

Terug naar het hotel en na ons te hebben geïnstalleerd gaan we, na een verfrissende douche, op zoek naar een eettent wat Denny's is geworden. De gehele tent voor ons alleen dus het eten lekker snel op tafel. Lekker vroeg klaar en dus weer vlug op de kamer.

Hier ter plekke hebben we nog een aantal aandachtspunten die we morgen gaan doen en dan ri Albuquerque. Anita heeft al een Days Inn gevonden met double beds Queen Size bedden, een lift.

Voor nu, 20.42 hr LT, de ballen

Terence & Anita

P.S. Dit plaats ik nu maar we zitten al in Albuquerque

1. Jaap en Gea:
    15 mei 2018
    Dat je snel was Ter dat wisten wij maar sneller dan het licht vragen we ons toch af :)