Dag 35 Blythe / Lake Hasavu City

26 mei 2018 - Blythe, California, Verenigde Staten

Yes, it had been a while nothing heard of us. Yes, we are still in the USA. I'm going to try to make it up. But we go over in our own language.

Gister, vrijdag dus, zijn we weggegaan uit Palm Springs en of het zo moest zijn werden de temperaturen daar minder dan in Blythe waar wij naar toe gingen. Ingeboekt in het hotel en we, ook ik, hebben aan de pool gezeten. Daarna gegeten en plannen gemaakt voor morgen, vandaag dus.

Vandaag zijn we naar Lake Hasavu City gereden. Bekend terrein maar o zo mooi. Door deze stad stroomt de Colorado River. Dit weekend is Memorial Day Weekend. In de haven, daar waar het te doen is, is een drukte van jewelste. Veel mooie vrouwen en evenzoveel mannen. Boten van allerlei grootte, kleur en veel, heel veel power. Ze flaneren op het water met hun eigen of gehuurde boten alsof ze hun eigen vriendin, vrouw of maîtresse aan de gehele wereld willen laten zien. De vrouwen aan, in, of op de boten in het water, schudden met al hun lichaamsdelen wat schudbaar is om maar de aandacht te trekken van wie dan ook. Wij lopen aan weerskanten van de River en zien hoe jong en oud genieten van dit vrije weekend. Na een tijdje besluiten we om weer huiswaarts (?) te keren.

Het is al later in de middag wanneer we bij het hotel ariveren, te laat om ook nog aan de pool te hangen maar dat gaan we morgen inhalen. We eten in Carl's Jr. en ook dit is een éénmalige aangelegenheid.

Dus morgen bakken aan de pool, verder eigenlijk niet veel anders doen en dan gaat het helemaal goed komen.

Voor nu,

groetjes Terence & Anita

1. Jaap en Gea:
    27 mei 2018
    Ze hadden in ieder geval jouw aandacht getrokken Ter 👀😂
  2. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    27 mei 2018
    Zoon mooie dag, prima weer, veel vrouwelijk schoon enz. Is thuis THE place to be? Een mooie plaats om een broederweekend te organiseren? Kunnen er ook een week van maken......we gaan natuurlijk voor de drank en het weer...haha.
    Seeusoon...