The end of a beautiful holyday

3 augustus 2023 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Yep, het einde zit er bijna op 🤣.
Vanmorgen ri Los Angeles gegaan om ons te herenigen met de van de Rijtjes 👍😊.  Zij zijn nog naar Beverly Centre gegaan en de Walk of Fame gezien. Later zouden wij ons dan treffen en een gezamenlijke avondmaaltijd genieten.
Morgen is het dan toch echt gedaan met de pret. Anna heeft met Arjan de tickets voor morgen al gedownload en uitgeprint. Gelijk na het opstaan moet ik de medicatie voor luchtziekte opbrengen in de vorm van een pleister achter mijn oor. Hopelijk gaat hij lang genoeg mee om het de gehele reis uit te zingen tot in Düsseldorf.

Om 08.00 hr LT gaan we ontbijten, koffers en tassen completeren en dan ri LAX. Auto inleveren bij het verhuurbedrijf, met de bus naar de vertrekhallen en dan begint het lange wachten. Misschien een paar winkeltjes onveilig maken 🤣🤣🤣.

So, this will be the end of a journey with a lot of smiling, joy and laughter. See a lot, create memories, lots of stories to tell friends and family at home.

Never say never again. But the grandchildren are already planning new trips. But as far as we are concerned without Anna and me 🤣.
Greetz Terence, Anna, Arjan, Kim, Gavin en Liv 🥰😍💋.

1. Henny van Dijk:
    Hoi Anita en Terence

Heb genoten en een beetje meegereisd nav de reisverslagen, een goede terugreis met alle koffers 😉weer naar home sweet home.

Liefs

Henny
  2. Irene:
    3 augustus 2023
    Jullie hebben mooie herinneringen gemaakt met elkaar. Ik heb genoten van de foto’s en verslagen en voor een deel onze reis herbeleefd.
    Wens jullie allen een goede terugreis en veilige thuiskomst.

Groetjes
    Irene
  3. Anouk:
    3 augustus 2023
    Het was weer leuk om mee te lezen & foto's te bekijken.
    Goede reis samen!
  4. Anja:
    3 augustus 2023
    Heerlijk verslag weer (ben stiekem een beetje jaloers op jullie USA vakanties 😅) veilige terug vlucht en tot een volgende vakantie,
    Anja
  5. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    4 augustus 2023
    Geweldig wat een ervaring en wat een blije koppies
    We hebben het samen gelezen en samen foto’s bekeken
    ( Liv en terence 1 gezicht )
    Misschien toch wel voor herhaling vatbaar
    Goede reis allemaal Greets Rolf en Jacqueline Hoyer