Today, our last

26 mei 2019 - Florida City, Florida, Verenigde Staten

Yes, frequently followers,

vandaag is het de laatste. De laatste van vele dagen met in het begin 2 dagen minder weer, flinke stortregens gepaard gaand met donderslagen om daarna alleen nog maar mooi, warm tot zeer warm, weer. Gemiddelde waarden van de temperaturen zijn tussen de 26 en 30 graden geweest met enkelere uitschieters tot in de 32 gr. C. Voor Anita de hemel op aarde, veel alleen aan de pool hangen omdat het voor mij iets minder mag. Met gister en misschien vandaag heb ik welgeteld dan 3 dagen aan de pool gelegen. Meestal houd ik het niet eens zolang vol want dan heb ik snel het idee dat ik levend kook.

En als we s'morgens op weg gaan naar een POI, gaan we altijd naar StarBucks. De koffie, door mij zwart gedronken en door Anita met toevoegingen, is zoals koffie bedoeld is. Zwart, Dark Roasted of een enkele keer Komodo Dragon ( de laatste wordt apart gezet want de meeste Ami’s zijn niet eens bekend met deze soort ) smaakt zoals koffer hoort te smaken. De koffie thuis is dan maar een slap aftreksel, allerlei benamingen ten spijt.

Ik heb eens een filmpje gezien hoe je plaats kunt besparen bij het inpakken van je koffer. Ze rollen dan de kleding op, van elk kledingstuk een rolletje maken, een of meerdere elastiekjes er omheen, en dan je koffer inpakken. Deze methode gaan we ook eens toepassen. En ik kan je zeggen dat het werkt. Het komt misschien gekreukeld uit je koffer maar het gaat tenslotte om plaatsbesparing.

Morgen nog een laatst ontbijt om tegen 12.00 hr LT ri Miami International Airport te gaan. We vliegen om 18.40 hr LT weg om dinsdagmorgen te landen in Düsseldorf. Iedereen die mijn hut nog wilt leeghalen of in de hens wilt steken; dit is je kans !!!

Ik heb gehoord dat het rustig is in de straat ( insiders weten wat ik bedoel ) maar dat zal wel weer veranderen als we thuis zijn. Zo is het de laatste jaren altijd geweest, eens kijken of het nu anders wordt.

Voor al diegenen die ons blogje hebben gelezen, al dan niet voorzien van commentaar, willen wij bedanken. De meeste foto’s zijn gemaakt door Anita ( met enkele toevoegingen van mij ) dus als je iets hebt gemist kun je haar daar op aanspreken. De meeste blogjes, met enkele van Anita, zijn weer door mij gemaakt. Als er redactionele vragen zijn, heb je ook maar iets te mekkeren over taalgebruik of heb je taalfouten gezien, kun je mij daar op afrekenen. Of we er iets mee doen, is nog maar de vraag.

Voor nou, tot dan.

Terence en Anita

1. Aletta Eijkmans:
    26 mei 2019
    Een behouden reis terug .ik heb genoten van het lezen van jullie reisverslagen als ik eerlijk moet zijn bespeurde ik minder enthousiasme dan vorig jaar ..maar dat kan ook aan mij liggen ... grt.jes alet.
  2. Jaap en Gea:
    26 mei 2019
    Hè luitjes, goede vlucht terug💋
  3. J.M. Tempelaars:
    26 mei 2019
    Leuke verhaaltjes. Interessante weetjes en zo te lezen met een goed gevoel afsluiten. Goede retour vlucht en gezond weer thuis. Groetjes. 🤗😘🤗
  4. Paul:
    26 mei 2019
    Ik heb genoten van jullie schrijfsels. Kom weer goed thuis. Grz
  5. Sue:
    Save flight back home. Thanks for Your blogs xxxxxxxc
  6. Nancy:
    26 mei 2019
    Helaas komt aan een fijne vakantie altijd veel te snel een einde. Fijne reis terug. Leuk om jullie reisverhalen te mogen lezen. Gr. 🛫🇺🇸🛬🇳🇱
  7. Irene:
    26 mei 2019
    Ik heb genoten van je/ jullie reis (verslag) hoewel ik niet actief ben geweest met het geven van commentaar. Ik wens jullie een veilige vlucht terug. En als ik vragen heb voor onze trip in augustus - oktober zal ik ze zeker stellen 😊. Geniet nog van de laatste uren.
    Groetjes
    Irene
  8. Petra Peeters:
    26 mei 2019
    Geniet van jullie laatste dag en een veilige reis naar huis. Groetjes Petra
  9. Paul en Henriëtte:
    26 mei 2019
    Leuk geschreven Terence! Goeie thuisreis gewenst alvast en tot snel. Komende woensdag wordt de koudste dag van de week, maar daarna wordt het ook hier zomer (hoop ik dan).... Doei 👋
  10. Anouk:
    26 mei 2019
    Het was weer erg leuk om mee te mogen lezen & kijken. Tot de volgende trip 💋
  11. Roy:
    30 mei 2019
    Luitjes,
    Bedankt voor de verhalen en vele mooie foto's.
    Vandaag (Hemelvaartsdag) had ik de tijd om alles te lezen en tot de ontdekking te komen dat jullie weer terug moeten zijn.
    Welkom thuis.
    Tot volgend jaar of eerder.💋