Dag 40(?) Thuis

3 juni 2018 - Veghel, Nederland

Tis nu zondag en we zijn op tijd opgestaan. Gister opgehaald door schoonzoon, kinderen en kleinkinderen. Dankjulliewel, het was prettig thuiskomen.

Op het vliegveld had Arjan gehoord dat de fam. Hoyer zich moest melden bij “Lost and Found” maar ik vertrouwde het niet helemaal. We hadden alle koffers en tassen in ons bezit dus zijn we weggegaan. Naderhand besefte ik pas dat het misschien wel een trucje is om toch te kunnen rondneuzen in onze tassen en koffers en dan waren we financieel meer kwijt geweest dan een extra koffer inklaren.

Zoals verwacht waren de laatste dagen in Palm Springs echte vakantiedagen. Lui en lekker niets-doen, pool-hangen, alleen van onze gat afkomen als we gingen eten of iets anders. En dat iets anders eindigde meestal tussen rekken met kleren, tassen, topjes en alle varianten van alles wat ik noemde.

Dit jaar ben ikzelf het boekje te buiten gegaan. Ik heb voor mezelf veel, heeeeeeel veel gekocht. Een kleine greep uit mijn inkopen: 3 pr schoenen, 2 pr slippers, 15(!) polo's ( van van Heusen, IZOD, Callaway, Nike ) 5 lange sportbroeken, 5 langere sportbroeken ( waar je alles los in laat hangen waar ik eigenlijk geen voorstander van ben), een zwembroek van dezelfde afmeting, 2 spijkerbroeken, 2 sporttruien met lange mouw, 2 vesten, 2 singlets en veel meer crêpe ( kleine hebbedingetjes voor een of andere bestemming ) en dan hebben ik de dingen die Anita heeft gekocht niet eens opgenoemd. Ik snap nou ook wel waarom “Lost and Found” ons graag wilde zien !!!

Wij willen alle volgers, reageerders en niet- reageerders, toch bedanken voor de support wat we hebben mogen ontvangen. We weten nog niet wanneer er weer iets gaat gebeuren maar de plannen voor volgend jaar zijn er wel. Misschien zelfs met de gehele familie naar Californië voor onbepaalde tijd.

Groetjes en we zien mekaar weer snel ( voor iedereen op wie dit van toepassing is ) Terence & Anita

P.S. Ik heb zo'n goede vakantie gehad dat ik niet eens meer weet hoe de afzonderlijke afstandsbedieningen van de tv werken.

1. Sanne:
    3 juni 2018
    Welkom thuis , in het kikkerlandje
  2. J.M. Tempelaars:
    3 juni 2018
    Dank voor jullie reisverslagen. En vooral fijn dat jullie het dit jaar zo mooi hebben gehad. Groetjes.
  3. Sue:
    3 juni 2018
    Voor onbepaalde tijd met z'n allen naar Californië?¿ Onbepaalde tijd?? Echt?
    Fijn dat jullie er weer zijn, xxx
  4. Ingrid:
    Welcome home Hoyertjes tot snel weer. 🏡
  5. Paul:
    3 juni 2018
    Welkom, we maken zo meteen muziek voor jullie!
  6. Anouk:
    3 juni 2018
    Fijn dat jullie weer heerlijk hebben genoten en wij daarbij van jullie verhaaltjes, leuk!
    Groetjes...
  7. Paul en Henriëtte:
    4 juni 2018
    Welkom thuis!!!
  8. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    4 juni 2018
    Jammer dat jullie er weer zijn........voor jullie....haha.