Day 37 tm 41, Milpitas - Milbrae

15 juni 2022 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Hai,

we hebben de laatste dagen heel slecht internet vandaar deze late en laatste call 😥  vanaf het vliegveld SFO.

In het laatste bericht heb ik al geschreven over Milpitas, 2x naar de film geweest ( TGM op vrijdag en JWD op zaterdag ), goed gegeten en weer enkele 👚 👕 👔 gekocht. Anna is al aan het kijken voor een hotel voor de zondagmorgen tm woensdagmorgen. We zouden zaterdag gaan kijken op 2 adressen; een in Santa Cruz en eentje in San José. Santa Cruz hebben we gered maar op weg naar San José was het zo druk dat er geen doorkomen aan was. Uiteindelijk is het geen van beiden geworden maar Milbrae.
Daar aangekomen had er een flinke daling van temperatuur plaatsgevonden en s’avonds waaide het er zo hard dat je bijna uit je broek waaide 😉.

Maandag scheen de zon maar het was wel kouder dan normaal. Omdat we hier voor onze laatste vakantiedagen zouden verblijven, zijn we naar Half Moon Bay gegaan. Op naar het strand 🫣ondanks de wederom harde 💨. Bij het strand moesten we betalen voor parkeren maar daar had ik geen zin in. We moesten dus een andere oplossing zien te vinden.

We komen langs een driving range waar we zogenaamd onze vaardigheden willen onderhouden. Je kan daar alleen op de driving range staan. Er is geen ⛳️-plaats te bekennen. Je betaalt alleen voor een bucket met golfballen, leent een club ( in dit geval een houten 5, beter was er niet ) en dan maar rammen. Veel mensen met van die kleine oogjes, daar waar veel van deze mensen zijn vertegenwoordigd in de LPGA en op de PGA-tour, zijn hun slagen aan het beoefenen onder leiding van hun eigen ‘Pro’. Daarna hebben we de auto laten staan 😉 om een wandeling te maken naar het strand. Op weg naar het strand praten we ook nog met een paar Nederlanders die hier in Californië zijn voor de duur van 3 wkn.
Aan het strand waait het ook behoorlijk. Door de wind, komend vanuit de zee, is het hier ook aan de frisse kant. Ik sta dan, met korte broek aan, zonnebril op maar wel met een fleece jack aan, over de zee te kijken. Hierna gaan we via  Moss Beach en Pacifica terug naar de kamer.

En dan is het al dinsdag. De laatste volle dag hier in Amerika 🇺🇸. De zon schijnt, de temperatuur is aan het stijgen maar ik waag het niet om naar de pool te gaan. Anna gaat wel ff zitten bij de pool en probeert onze tickets voor woensdagmorgen te downloaden ( wat natuurlijk gelukt is 👍 ). We gaan nog een paar boodschapjes doen en dan wederom relaxen op bed 🫣 kijkend ( ? ) naar de zoveelste aflevering van Jurassic Park of we kijken naar alle sportzenders waaronder Golf, Baseball,  NASCAR, Softbal, en Lacrosse.

En dan nu woensdagmorgen. Vroeg op, koffie halen en ontbijten. Om 09.00 uur LT op weg naar SFO, het op één na grootste vliegveld in Californië, alleen LA is groter. Via internet heeft Anna al ingecheckt dus we hoeven alleen onze koffers af te geven. Dan door de douane en het zou niet zo zijn dat er wat mijn bagage iets aan de hand is. Alles tubes en spraydeo’s, die bijna allemaal in nieuwstaat verkeren en een beetje te vol, worden op respectvolle maar resolute wijze, in de prullenbak bedonderd 😭😭😭. Heb ik weer 😡🤬😡.

Deze laatste call schrijf ik hier vanuit een van de vele vertrekhallen. Het is nu 11.47 hr LT en bij jullie ongeveer 20.47 uur. Ik probeer nog foto’s bij te voegen en als dat niet lukt doe ik dat wel als we in Nederland terug zijn.

En nu het allerlaatste: we hebben 6204.5 mijl gereden ( 9.985,17…… km ) en 126 uur-15 min-15 sec. in de auto gezeten 😎😜😉.

So far, so good 😍. Next year again ? I have to think about it strongly 🤔. There will be others who can persuade us 🥰

1. Rick:
    15 juni 2022
    Leuk jullie dagboek, goede reis terug ⛳️
  2. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    17 juni 2022
    Het is wel elke keer weer buffelen 🤣
  3. Harry Grift:
    Goede reis terug.