Day 33/34/35, 07/08/09 juni, Seaside - Vacaville - Gewend of verwend 🤣😂😜

10 juni 2022 - Vacaville, California, Verenigde Staten

Seaside - Vacaville

Dinsdag 07 juni in Seaside

Cold, colder than we are used to 🫣😱🤨.

We wilden eerst langer blijven maar dat werd al snel anders.

Zoals Anna al eerder schreef wilden we weg uit Seaside omdat het qua temperatuur minder was dan we ge-( ver- )wend zijn. Vergeleken bij een graad of 35* C. ( of hoger ) is deze om 17.00 uur pas een kleine 16* C. 😢😢.

Woensdag 08 juni

Oké, gisteravond hotel geboekt in Sacramento maar daar werd ze niet vriendelijk ontvangen. Afgezegd, snel naar McD ( free WiFi ) om een ander hotel op te zoeken en gevonden maar ook deze voldeed niet aan onze wensen. Weer terug naar McD om iets te vinden in Vacaville. En deze was wel binnen de grenzen van de ons gestelde eisen 😂😂😂. Ik moest wel een pokke eind terug rijden ( waar ik een gruwelijke hekel aan heb ) maar nood breekt wetten.  Acclimatiseren, pool in gebruik nemen en eten deden we op de kamer. Done for that day 😉😘.

Today 09 juni

Elke ochtend gaat Anna, alleen, koffie halen bij Sb. Nadien gaan we ontbijten met de koffie van Sb en daar doen ze niet moeilijk over. Vanmorgen was het niet druk, ff op bed liggen om daarna onze apparatuur weer op te laden. We moeten tenslotte wel op de hoogte blijven wat er in Nederland gebeurt.

Ff van de kamer af, benen strekken, kleine boodschapjes doen ( echte boodschapjes ), een frappo scoren bij Sb en we zien buiten wat we gaan eten straks. Bij het hotel hebben ze nieuwe ligstoelen geïnstalleerd en daar gaan we gebruik van maken. Na het poolbezoek, douchen en ons opmaken voor het avondeten.

Vanavond geen Panda Express, geen IHOP, geen Denny's maar heel iets anders.
We gaan naar :  Noodles & Company. Nooit gedaan, was goed te eten en voldoende 😜😂👍.

Maar we gaan morgen weer de weg op. We gaan naar Milpitas. Dit ligt tussen Fremont en San Jose. Milpitas heeft 75.182 inwoners ( 2020 ) en daar is de grootste bevolkingsgroep de Aziatische Amerikanen. Dus, als het goed is, zal ik me er snel op mijn gemak voelen. Doen we trouwens altijd wel 😉

Dat was het weer. We hopen dat we een snelle en veilige rit er naar toe en dan komt alles vanzelf goed. Morgen wordt het hier 40* C.🥵 en in Milpitas moeten we het doen met een kleine 33* C. Ook goed, we mogen nog niet klagen 🤣🤣🤣

See you soon

Greetz T & A

1. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    10 juni 2022
    Niet slecht zo ‘n bakkie noodlening. Ziet lekker uit man. En een mooie temp. Lekkerrrrrrrrrrrrrrr"...........
  2. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    12 juni 2022