Day 31, 06 juni - Fresno again, onderbroeken lol

7 juni 2022 - Fresno, California, Verenigde Staten

Hai,

eindelijk 🤪. Op de 31-ste dag van onze vakantie gebruik ik eindelijk de 4-de onderbroek uit het gekochte setje van 4 🤔. Het heeft lang geduurd en ik moest me goed inhouden maar het is me gelukt 😮‍💨.

Op verzoek uit Tilburg hebben wij een set bekers gekocht die je kan gebruiken voor hete vloeistoffen ( koffie en/of thee of weer iets anders ) maar je kan er ook koude dranken ( dezelfde als eerder genoemd maar dan anders ) indoen, om mee te nemen voor allerlei doeleinden 🥰. De keuze is reuze, zelfs de kleuren zijn al voorbestemd 🤣. Roze en rood gaan naar Tilburg, geel en groen blijven in Veghel en de andere overgebleven hebben in principe nog geen bestemming.

Zoals beloofd heb ik ook nog ff in de zon gelegen. Heb zelfs gefungeerd als ‘pool boy’, het zwembad ontdaan van bladeren en ander klein spul maar ook van insecten. Op één van de foto’s laat ik de bladeren zien en daartussen in, zit nog wat. Bekijk het maar goed 😱.

Wat brengt de dag van morgen 🤔. Een rit naar Monterey, 245 km naar de kust en in het gunstigste geval een rit van 2 uur en 34 min. Daar rijd ik wel een paar minuten van af 😂😂😂.

That’s all folks for today. We still have to eat ( it’s now 17.33 hr ) and you get up again to go to your work 😉.

See you and Greetz T & A