Florida City, +/- 28 hr here

25 mei 2019 - Florida City, Florida, Verenigde Staten

Ja,

een uurtje meer of minder maar we zijn ongeveer 28 hr ter plaatse. De rit vanuit Hollywood naar hier ging niet helemaal zoals hoorde. Je rijdt niet voor je plezier ff naar Miami Beach en ff afdraaien naar een strand gaat ook al niet zoals je het zou willen hebben. Dus zijn we alleen maar gestopt bij Key Biscane en dan meer naar het strand. Maar ook hier ligt het bezaaid met zeewier.

De keuze is snel gemaakt om door te rijden naar Florida City maar omdat we beiden een plaspauze nodig hebben, zijn we genoodzaakt om een omweg zowel in tijd als in kms te maken. Hier geven we dan maar een positieve draai aan. Eenmaal op weg ri Miami en daarna Florida City wordt het steeds drukker en door me uitsluitend te concentreren op het verkeer verloopt de rit toch soepeler dan verwacht.

Vandaag horen we dat onze Kim maandag op Volkel een gesprek heeft met de Cdt van het Squadron waartoe zij heeft behoord. Met een beetje geluk gaat ze terug naar haar oude werkplek en onze Liv vertelt tussen neus en lippen door dat haar vader, Arjan, met een beetje geluk ook een vast contract krijgt en hij wordt bevorderd. Mooier kun je het niet hebben.

Het is nu 20.14 hr LT en ik ga dadelijk een serie op NETFLIX volgen. Lekker onderuit in bed en Anita gaat iets volgen. En morgen? We zien wel.

Voor nu,

greetz van ons.

1. Anouk:
    Nog heel even lekker genieten & chillen... Alvast een goede reis terug 💋
  2. Jaap en Gea:
    25 mei 2019
    Hopelijk gaat het met de kids allemaal door👀. Nog lekker genieten saampjes

Liefs Jaap en Gea
  3. Paul en Henriëtte:
    25 mei 2019
    Al met al goeie berichten dus! Mooi toch!! 👊 Chill ze!!
  4. Ria:
    Ria
    Volgens mij hebben jullie een mooie reis met prachtig weer en veel bezienswaardigheden achter de rug veilige vlucht terug

Groetjes Ria
    Groetjes Ria