Dag 26 Flagstaff - Phoenix / Mesa

17 mei 2018 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Anita had gelezen dat het hotel waar zij de kamer boekte, je niet moest beoordelen op de buitenkant maar je moest de kamer vanbinnen beoordelen en dat is wat wij hebben gedaan.

Ondanks de warme temperatuur buiten was het in de nacht koud. Het was 01.30 hr toen ik wakker werd en al snel wilde ik een lange broek, een t-shirt en een paar sokken aandoen maar dan zou ik moeten opstaan en ik had het al zo koud, dus niet. Maar daarna heb ik niet meer geslapen.

Opstaan en ontbijten met een temperatuur van 17*C is misschien aan de lage kant maar tijdens de rit naar Phoenix / Mesa gaf de auto al aan een temperatuurtje van 100*F ( 37,78*C ). Hij daalde naar 32*C maar bij aankomst in het Golf Resort gaf hij weer 36* C aan. Gelijk naar de Golf Pro Shop gegaan om een redelijke prijs proberen los te maken voor een rondje golf op 4dgn maar we moeten morgen terugkomen om afspraken te maken met de manager.

Zoals al vermeld, zijn we hier al eens geweest, in 2014. Zowel in Flagstaff als in Mesa / Phoenix. In eerstgenoemde hebben we wel nieuwe dingen gezien en in Mesa zijn we net aangekomen dus nog niks nieuws ontdekt. Voor de rest nemen we het zoals het komen gaat. Hoge temperaturen vragen om pool-hangen en dat gaan wij ook doen. Veel foto’s zijn er niet gemaakt maar wel leuke.

Voor nu,

de groetjes Terence & anita

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade