Dag 11, 17 mei , Oklahoma City

18 mei 2022 - Oklahoma City, Oklahoma, Verenigde Staten

Hai,

na de gebruikelijke voorbereidingen ( ochtendgymnastiek, ontbijten e.d. ) op weg 😉.

Op de weg is alles paletti : geen bijna-ongelukken, geen verkeersovertredingen, niet staande gehouden door wie dan ook dus we zijn al snel op onze eerste POI.
Het is het National Cowboy & Western Heritage Museum. De bijbehorende foto’s geven hier een goede weergave van.

Anna heeft verschillende POI's opgeschreven en in de TT gezet. We gaan het riedeltje helemaal afwerken ware het niet dat de meeste of gesloten waren, of het stelde echt niets voor of weer wat anders maar veel ná het museum werd het niet meer 🤔.

De koffer van Anna en mijn kleine hand(bagage)koffer puilen echt al uit en we gaan maar op zoek naar andere opbergmogelijkheden. Daar zijn we in geslaagd dus de kledij voor de koudere momenten kunnen hierin worden opgeborgen en dat komt voorlopig niet de auto uit.

We gaan nu de dag voor morgen doornemen, wat we gaan doen, waar we gaan slapen maar vooral de richting die we gaan inslaan. Het wordt Amarillo met een vervelende temperatuur van 32* C evenals hier in OC. Kunnen we eindelijk wat bijkleuren 😉.

That's it. No further nonsens, no more lies, nothing.
Good night for now and sleep well 😉.

Greetz T & A

1. Maria van berlo: