Day 27/28, 03 juni - Barstow

4 juni 2022 - Barstow, California, Verenigde Staten

Hai,

3 hele dagen en 4 nachten in Palm Springs zijn vanmorgen ten einde gegaan. Veel op de kamer gelegen ( maar daar kies ik tenslotte zelf voor ) en Anna vermaakt zich wel aan de pool met als klap op de vuurpijl een gesprek met anders gezinden. Niks mis mee, trouwens.

Om half tien zijn we weer de weg op gegaan om Los Angeles te schampen waaronder Jct Pasedena richting Victorville en om daarna te eindigen in Barstow. Wij willen morgen, zaterdag dus, hier op de Marine Memorial Golf Corps Barstow een golfballetje meppen maar we zien er toch vanaf. De prijzen die ze hiervoor vragen is voor Active Duty Pers., Veterans en zelfs voor Civilians ( zoals wij ) een schijntje maar bij ons heeft dat een andere oorzaak 🤔😭😥.

Onderweg zakt de temperatuur naar 23*C en dat geeft een aangename temperatuur in de auto. Naarmate we Barstow bereiken is deze weer gestegen naar 30*C. We hebben voor een bekende reden voor Barstow gekozen en we gaan hier ons vermaken tot zondagmorgen.

Na een beetje sightseeing gaan we naar ons hotel, inboeken, kamer checken, koffers installeren en de pool wordt gelijk in gebruik genomen door Anna. Morgen zal het kwik een aangenomen stijging maken met als hoogtepunt om 15.00 uur de 33*C. Ik zal ook weer een poging ondernemen om de pool met een bezoekje te vereren. Gelukkig heeft Anna een kamer bemachtigd waarvan onze schuifdeur gelijkvloers ligt en, met enkele meters ertussen, gelijk ligt aan de pool. Dus als ik het te warm krijg ben ik zo weer op de kamer.

Dus we gaan weer onthaasten.

Greetz T & A

1. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    5 juni 2022
    Nou weet ik waarom je ANITA hebt meegenomen. Die regelt wel veel!
    En goed ook. Gelijkvloerse kamer met openslaande deuren , straight to THE pool!
    Lekkeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr!
  2. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    5 juni 2022
    Maar daarom maak ik lange dagen achter het stuur 😜
  3. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    6 juni 2022
    Haha. Ieder doet waar ie het beste in is?
  4. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    9 juni 2022
    Anna haalt meestal de koffie ‘smorgens en ik maak de kms 😜😉👍