Savannah, Florida

17 mei 2019 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Ja Volgers van de blog of op andere wijze, ook diegenen die ‘geen-commentaar’ of iets dergelijks (niet) geven,

sinds onze eerste reis naar de USA schrijven wij regelmatig in deze blog en gister had ik niet zo'n grote zin en dus heeft Anita dat gedaan. En nu ben ik weer aan de beurt.

Wat is er gebeurd vandaag? Niks, nada, niet veul: geen bijna-ongelukken, geen rare capriolen om ergens te komen, niet een één-richtingsweg tegen het verkeer in gereden ( wat weleens voorkomt ), dus niks; helaas pindakaas. Geen foto’s, niet voor ons dus ook niet voor jullie.

Vandaag in een BestWestern in Savannah, morgen in een BestWestern in Jacksonville. Tussendoor enkele POI's met een bezoek vereren en dat was dan de vrijdag. In Jacksonville zullen wij 2 nachten verblijven en wat we gaan doen staat nog in de sterren geschreven.

Wij houden jullie op de hoogte, of Anita of ik.

Greetz van ons LT 18.52 hr

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Aletta Eijkmans:
    17 mei 2019
    Hallo wat is dat een saai verhaal ....om 6 uur ochtend s lees ik .....geen zin niks nada .helaas pindakaas......geen foto's???????? ..maak desnoods een selfie man .....of laat anita schrijven die maakt er nog wat van ...................grapje.......haha ...doei ik ga ontbijten .misschien staat er wat meer in de krant ....haha.........
  2. Marco Zitter:
    17 mei 2019
    Zo heb je weinig volgers als er niks is gebeurd. Veel plezier samen
  3. Jaap en Gea:
    17 mei 2019
    Wat is dit nu weer😹😹 zo saai, ik ga maar naar Nu.nl misschien dat ik daar wat vrolijker van wordt😹😹
  4. Sue:
    HA HA HA HA HA HA
    hou toch wel van je
  5. Paul:
    17 mei 2019
    Boeiend schrijven is ook n vak merk ik wel🤣 Of het jou vak is??🤪
  6. Paul en Henriëtte:
    19 mei 2019