Dag 15 - Birmingham - Chattanooga - Nashville

6 mei 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Hai,

wat ik gister schreef over pool-hangen ging mooi niet door want het weer werkte dus niet mee !!!

Vanmorgen weggereden naar Chattanooga voor een bezoek aan Ruby Falls en Roch City. Daarbij gaan we van Alabama door Georgia naar Tennessee dus ook wéér 1 uur vooruit.

Maar eerst Ruby Falls. Een grot vol met -tieten maar we moeten lopen met een gids en daar houd ik dus helemaal niet van. Dit hebben we eerder gedaan in Carlsbad zonder gids en toen zijn we in de IKEA-mode ( kleppen op en gaan ) door de grotten gelopen. Heerlijk.

Toen naar Rock City. Dit was nog net niet in IKEA-mode maar het was wel leuk. Enge passages, veel trappen op en af, een hangbrug waar Anita niet over heen is gegaan, een punt waar de richting wordt aangegeven van 7 Staten - Tennessee, Kentucky, Virginia, Noord Carolina, Zuid Carolina, Georgia en Alabama. Al bij al was het verrassend leuk.

Maar we moesten door naar Tennessee. Het ging een keer bijna fout toen ik in slaap sukkelde en over aangebrachte ribbels begon te rijden die gemaakt zijn aan de zijkant van de rijbaan. Das wel ff schrikken maar we hebben het gehaald.

Morgen hier enkele bezichtigen doen waaronder het Johnny Cash-museum, Bicentennial Capital State Park en we gaan Downtown.

Hope to see you tomorrow,

Terence & Anita

1. Jaap en Gea:
    7 mei 2018
    Mooie foto’s luitjes, wat zien jullie weer veel mooie dingen👍🏻