Dag 18 Little Rock - Hope

9 mei 2018 - Hope, Arkansas, Verenigde Staten

Anita zegt, in de maanden vooraf, waar en in welke richting we gaan reizen. Ik zoek dan uit wat we waar en in welke stad kunnen gaan bekijken.

We rijden naar Dallas maar omdat het te ver is om op één dag te rijden maken we een tussenstop in Little Rock. We bezoeken daar het H.U. Lee International Gate and Garden Centre. Als je een sprintje trekt, en hoeft hoeft niet eens zo hard, ben je al door the Garden heen dus we wandelen er rustig doorheen.

Het schijnt dat deze Lee duizenden mensen over de gehele wereld heeft samen gebracht in de Songahm Family through the Spirit of Taekwondo. Vandaar deze prachtig aangelegde tuin.

En weer de auto in om ri Dallas / Prescott / Hope.

En onze keuze valt op Hope met zwembad. Dus niet, ondanks het warme weer ( voor ons dan ) gaan de meeste baden pas open met Memorial Weekend. Afwachten dus, er zit niets anders op.

We gaan straks nergens meer heen, we moeten het van de dag hebben, ons eten staat in de koelkast dus nu gaan we echt luieren.

Morgen rijden we wel ri Dallas maar we slapen in Arlington. Dit ligt tussen Dallas en Fort Worth in. Hier heb ik 12 kijkmomenten uitgezocht dus Anita heeft al geboekt voor 2 nachten en misschien worden het er 3.

Rest ons vanuit Hope, om 16.40 hr LT,

de groetjes

Terence & Anita

En alweer geen foto’s, zie mijn FB

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl