Dag 20

11 mei 2018 - Oklahoma City, Oklahoma, Verenigde Staten

We hebben weer WiFi dus de foto’s staan erop 😜 Zoals vermeldt op FB zijn we dus de eerste 2 uur bezig geweest met het omwisselen van de auto. Het duurde ff maar we hebben dezelfde soort auto, met uitzondering van de 4WD, terug. Ze boden als eerste een Dodge aan maar daar konden ze de papieren niet van vinden. Toen een Hyundai Santa Fe maar die vonden we te klein en toen een Mitsubishi Outlander ( is in Nederland een gewone ASX, hebben we zelf, en met zoveel bagage zeker te klein ), dus na 2 uur de auto die we nu hebben. Eind goed, al goed 👍.

In Fort Worth bezoeken we eerst een Japanse Garden. Maar dat was van korte duur. Downtown gaan we naar Sundance Square. Hier vinden grote festiviteiten plaats en als we aan komen begint een meisje op een piano te spelen. We nemen een aantal foto’s waaronder een grote muurschildering, politie te paard maar we komen voor het JFK Tribute. JFK was hier in Fort Worth één dag van tevoren voordat hij werd vermoord in Dallas. Ook hier is de verbijstering groot. Vandaar deze Tribute.

Nadat we weer in de auto zitten, rijden we naar het Stockyards National Historic District. Een plaatsje helemaal ter nagedachtenis van het oude Westen. Het was er gezellig druk. De Longhorns lagen in de zon te bakken en nergens schaduw, das dan wel weer jammer. De gehele stad is opgebouwd voor de ( Nederlandse ) toeristen. Leuk wandelen door de hoofdstraat, af en toe een winkeltje binnen stappen maar niks kopen.

Verder naar Oklahoma City. Hier verblijven we eigenlijk maar een nachtje maar het kunnen er zomaar 2 worden. Als dat zo is, gaan we, na de punten die we willen zien, ff bijkomen van de afgelopen 3 weken en dan zien we wel waar het schip strandt.

Voor nu, de groetjes,

Terence & Anita 💋