Dag 3 Tucson naar El Paso

24 april 2018 - El Paso Mass Transit Department, Verenigde Staten

Hallo volgers

Vandaag begon de dag erg vroeg, om 6 uur waren we al wakker. We zijn nog niet helemaal aan de tijd gewend. Maar lekker opstaan, douchen en een continental breakfast in het hotel ( cereals, fruit en slappe koffie) dan toch maar op weg naar El Paso, maar eerst een stop maken om koffie te halen.i

Na de koffie  op weg naar onze volgende bestemming, het zonnetje schijnt en het verkeer is ook niet druk dus gaan met die handel.

Onderweg de nodige stop gemaakt om de eten, drinken en pipi pauzes.

We komen langs bekende en onbekende plekken maar het blijft mooi, en we hebben tijd zat.

Je het hier rest areas die zijn zo mooi lijken kleine parken, zo schoon en mooi aangelegd.  Je merkt dat we richting Texas rijden, er zijn zo’n grote farms met wel duizenden koeien zover je kijkt zie je koeien, daarnaast liggen  dus voetbalvelden vol met hooi drie tot 4 hoog gestapeld machtig mooi gezicht.Als we grens overgaan van New Mexico naar Texas verliezen we een vol uur. Als we El Paso in rijden en we willen naar ons  POI blijkt de weg afgesloten en een detour, na die moeten we nu nog vinden werd hem dus niet, en mijn man kennende rijd die ook niet nogeens terug. Dan maar door maar het verkeer word nu toch wel erg druk en dat vind ik dan minder prettig, maar komt goed vertrouw helemaal op hem.

Wij halen dus altijd zo’n koelbox van sturopor kost geen drol, maar maakt dus wel een pokke herrie, in de auto. Dus vandaag maar een echte gehaald,

Prachtig hotel een qaulity Inn, waar we zelfs een hot en cold breakfest menu krijgen, we laten ons verrassen. We hebben lekker gegeten bij een all you can eat chinees, lekker joh. Pvrachtig om te zien hoe die Amerikanen zich de borden vol scheppen  en dan niet opeten( zonde). We hebben een paar foto’s gemaakt. Morgen gaan op ons gemak richting Austin. We hebben nog tijd

Groetjes van ons

1. Jaap en Gea:
    25 april 2018
    Klinkt goed allemaal. Maar dat vele opscheppen van eten en dan laten liggen, sorry daar zijn wij in Nederland ook heel goed in😜
  2. Anouk:
    25 april 2018
    Leuk weer, de verhaaltjes & foto's
    Veel plezier aankomende weken!
    Groetjes uit het Almeerse