Dag 4 Sonora

25 april 2018 - Sonora, Verenigde Staten

Hallo volgers

De ochtend begon goed wel vroeg maar we hadden nog genoeg te doen

In het hotel een lekker ontbijt gehad, alles ingeladen !!!!! koffie gehaald en op weg richting Austin we zien wel hoever komen.

Na ong een uur rijden zegt Ter pak het fototoestel. Oke dat ligt in mijn rugzak.  Dan stop ik even. Enne: geen rugzak ligt dus nog in het hotel, na check en dubbelcheck van ons beiden toch vergeten( mooie check  stelt dus niks voor mijn rugzak mijn schuld😘)

Dus weer terug , ik bellen naar het hotel, volgens de dame aan de receptie zijn de dames van de schoonmaak nog niet begonnen maar zij ging kijken en halen.

Na 1 uur rijden terug naar beginpunt en dus ook weer 1 uur terug in totaal 2 uur naar de kl*****.

Klok vooruit ook weer een uur dus in totaal 3 uur kwijt.

Maar de spirit zit er nog in 😂😂😂😂

We begonnen met zon wel fris 16 gr maar gaande weg werd het toch erg fris op een moment zelfs 6 gr en motregen.

Wij in korte broek en zomerjurk, ze waren ons al zo dom aan het aankijken wij een tankstation zo van gekke toeristen( duidelijk niet van hier).

Omdat het weer nou niet uitnodigt om uit de auto te stappen rijden we gewoon door, maar moeten stoppen om ergens de nacht door te brengen en stranden dus in Sonora TX, een klein dorp , wel met 5 tankstation bij elkaar.

Volgens een lieve dame in een visitor center is de storm vanochtend om 8 uur begonnen want gisteren was het hier ook zo warm( de moed zakt me al in de schoenen hebben dit eerder meegemaakt en daardoor niet naar texas kunnen gaan.

Iets zoeken om te eten, het is zo’n klein gat dat er niet veel keuze is dan maar naar DQ het is dat we de maag vol hebben, gaat hem niet  meer worden deze vakantie.

Morgen gaan we naar Austin en is Terence aan de beurt om te schrijven.

Groetjes van ons

1. Jaap en Gea:
    26 april 2018
    Gelukkig dat jullie er op tijd achter kwamen😜 fotomomentje🤔😂😂😂😂😂💋
  2. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    5 mei 2018
    Waar maak je je druk om? Jullie hebben en zijn op vakantie!
    Doe lekker relaxt man. Hebben toch tijd genoeg. Genietennnnnn, zelfs na een vergeet - momentje.
    Can happen...be happy. Bij ons durft nu ook langzaam de zon zich eens af en toe te tonen. Nou geniet ervan. Het is zo voorbij.