USA 2023

29 december 2022 - Veghel, Nederland

Veghel, today - 29 dec 2022

Van de week is wederom een reis naar de USA geboekt. Direct na de laatste vliegreis had ik mezelf beloofd om niet meer die kant uit te gaan maar andere plannen voor de vakantie 2023 werden door mijn eega en dochter naar de prullenbak verwezen. En natuurlijk werd ik, door mijn kleindochter Liv 🥰 , vriendelijk edoch dringend verzocht om terug te komen op mijn eerder besluit. Dan heb je als opa-zijnde weinig in te brengen.

Vandaar dus de boeking. Ik zal, dagen en dan uren, voorafgaande aan de lange vlucht naar LA me,  onconventioneel, moeten voor bereiden met allerlei hulpmiddelen. Afgaand op de aangedragen raad van collega’s van Anita zou het goed moeten komen 🫣😉

Zo gauw als duidelijk werd wat we zouden gaan doen, moesten de vakanties op elkaar worden afgestemd. De mijne, eerst ingediend en daarna wat verschoven, was redelijk snel voor mekaar. Die van Anita werd een eindeloos gestechel op kantoor waar uiteindelijk toch een positief resultaat werd gehaald. Van Arjan en Kim was ook snel in de pocket dus het plannen kan beginnen 👍.

We beginnen de reis met z’n vijven 🥹 en Arjan zal zich dan later bij ons voegen. Het eerste weekend zal Ri Grand Canyon en omgeving gaan waarna we op maandagavond Arjan zullen ophalen op LAX. En dan zullen we de gemaakte planning ten uitvoer brengen.

Een onderdak voor de vogels is al geregeld, één naar Beek en Donk en één naar Tilburg, en de andere 6 stuks proberen we onder te brengen bij Buufkes.

Het zal nog ff duren voordat er weer een bericht verschijnt op dit forum maar je zult, voor nu, het ermee moeten doen.