Today 02 augustus

2 augustus 2023 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Wat ik beschreef in het voorgaande verslag heeft niet plaatsgevonden 🤣. Anna heeft zelfs nog aan de pool gezeten en is ook in het water geweest😜. Vannacht heeft het in de buurt wel gerommeld maar er is niet veel naar beneden gekomen. Anna liet zich aan de balie nog vertellen dat het weer wat nu ter plekke is, niet tot nauwelijks voorkomt in de regio.

Vanmorgen begonnen de greenkeepers al om 06.30 hr LT met onderhoud van de golfbaan. Bladblazers en -zuigers werden vakkundig en met veel geluid gehanteerd en de mensen op de begane grond moeten hier enigszins last van hebben gehad. Dat nam niet weg dat ik op dit vroege tijdstip ook de eerste golfers heb waargenomen. Vier mannen aan het golfen en alle vier een eigen golfbuggie. De fairway waarop ik kijk vanuit de kamer is bijna net zo breed als een Hyway van 10 rijbanen. Maar dat kun je ook zien aan de golfers. Ze slaan de bal en kijken niet eens waar deze terecht komt. Ze vinden hem toch wel. Trouwens, het zijn wel mensen die al een hogere leeftijdsgrens hebben bereikt of ze zijn er al overheen 🤔. Het gaat er allemaal een beetje gemoedelijker aan toe. In- en uitstappen uit de buggy gaat rustig, het lopen ( schuifelen) naar de bal gaat in allemaal hetzelfde tempo, als de bal binnen een kleine marge van de hole ligt wordt hij niet eens uitgeholed. Ik zou me hier prima kunnen vermaken tussen de oudjes 🤣🤣🤣. En zo ken ik er nog wel één 🤔.

De eerste mensen zijn zelfs om 07.00 hr LT al in het zwembad. En om 08.00 hr LT begint de lerares voor het aqua-joggen cq -gymnastiek al aan haar voorbereidingen en even later verschijnen de eerste pensionada's, getooid in badpak of zwembroek, zonnebril op, handdoek in de hand, ook aan de rand van het zwembad. Laat de les maar beginnen 🤣🤣🤣.

Na het ontbijt gaan we ri Los Angeles. Dichter bij het vliegveld ivm de te nemen medicatie, dichter bij de familie. Misschien zien we ze straks nog en anders morgen op LAX. We mogen vroeg op de kamer. We zijn onze koffers en tassen aan het herschikken, spullen uitzoeken die we hier laten, het wegen van koffers en tassen. Anna doet nog ff een wasje draaien, drogen en de koffers in. Hoeft ze dat thuis al niet meer te doen 👍.

Zo is onze vakantie met de familie voorbij gevlogen 😭😭😭. Veel met hun gezien en niet gezien maar ze hebben zelf veel fotomomenten gehad. Mooie dingen ontdekt met z’n vieren, veel herinneringen met elkaar opgedaan, zowel in beeld als geluid. Anna en ik zijn daar maar een klein onderdeel van geweest maar ook wij hebben intens van hun mogen genieten 😊.
Zeg nooit 'nooit' maar voor mij zou dit wel eens ( wederom )  de laatste keer zijn in de USA.
Tenzij ………….🤪🤔😊.

Maandagmorgen

Voor nu: NO F……G WAY 😉😝🤨

Greetz Terence en Anna

1. Jaap & Gea:
    3 augustus 2023
    Hé lieverds, een hele fijne, veilige reis terug en we zien jullie snel. Eerst wij nog ff vakantie😜😘
  2. Paul en Henriëtte:
    3 augustus 2023
    Fantastische vakantie voor jullie dus! Geslaagde missie!
    Goeie reis naar huis 😘
  3. Tiny:
    3 augustus 2023
    Mooi verhaal, fijn om te horen dat alles goed is gegaan, voor straks een goeie vlucht ✈️
  4. Marietje:
    3 augustus 2023
    Fijn dat jullie allemaal zo hebben genoten, en wij van de mooie verhalen en mooie foto's.
    Voor straks een een hele goede vlucht.