San Diego Downtown

30 juli 2023 - Poway, California, Verenigde Staten

Downtown San Diego is altijd een belevenis. Vandaag is er een happening waar trotse eigenaren van Corvette's hun wagens konden showen voor een goed doel. Geld ophalen voor 'the blinds' zodat de 'walkways' beter konden worden onderhouden. Één van de vrijwilligers hield me aan en verklaarde het waarom en ik zei tegen hem, terwijl ik naar Anna wees want zij liep een stuk voor mij, : 'My wife has the money'. En toen zei hij weer: 'Grab her and ask for money' waarop ik antwoordde: 'You don’t know my wife'. He laughed and said: ‘It’s the same everywhere'.

Verder zijn we gegaan en we lopen naar de USS Midway. Een groot vliegdekschip met een groot aantal uitgestalde vliegmasjienen die net als het schip in dienst zijn geweest bij de krijgsmacht van Amerika. Arjan, Kim, Gavin en Liv gaan hier een bezoek aan brengen maar wij hebben dit al een keer meegemaakt dus laten dat aan ons voorbij gaan. Wij lopen door om ons te oriënteren langs de kade. Hier nemen wij een natje en een droogje tot ons om daarna te wachten op de anderen. Nadat zij weer zijn teruggekeerd eten zij ook een hapje en we gaan weer terug naar het hotel. Waarschijnlijk gaan de kinderen zich weer in het zwembad vermaken en wij zien wel wat we gaan doen. Later nemen zij het besluit om naar de film te gaan.

Morgen gaan we naar onze laatste bestemming: Indian Wells. Een golfresort waar we niet gaan golfen. De anderen gaan naar Los Angeles om daar hun laatste dagen in Amerika te verbrengen. Zij willen naar de Universal Studios gaan maar daar liggen onze interesses niet. Jammer dat we de laatste dagen niet in hun gezelschap vertoeven maar het is niet anders.
We zien hun weer op LAX.

Misschien is dit wel het laatste wat ik post. Wacht maar af.

Greetz Terence, Anna, Arjan, Kim, Gavin en Liv 🥰

1. Jaap & Gea:
    30 juli 2023
    Geniet nog even van de vakantie, lieve groetjes van ons
  2. Sue:
    31 juli 2023
    Je bent echt wel happy met je wife 😍🤣