Today, 28 juli, 21.21 hr LT

29 juli 2023 - Poway, California, Verenigde Staten

Gister, 27 juli, hebben we een lange rit gedaan, 4 hr en 30 min stonden aangegeven, maar omdat het in LA erg druk was zijn het er minimaal 5 hr geworden. Op een gegeven moment stonden er voor de tolpoorten 14 rijen dik de auto’s, kont aan kont of neus aan kont. Verderop werden het er ineens maar 4. We maakten een tussenstop in Carlsbad Outlet Centre. Nadat we in sommige winkels waren geslaagd reden we door tot in Poway. Vanuit hier zouden we dan naar San Diego gaan om daar enkele POI's te bezoeken.

En dan vandaag, 28 juli. Arjan gaat wederom zijn eigen weg ( vliegtuig spotten) en Anna en ik nemen Kim, Gavin en Liv, op sleeptouw. We gaan naar SeaWorld. Als we in de rij staan voor een toegangsbewijs schrikken we van de zeer hoge kosten. Snel proberen we op internet een gepaste prijs te vinden maar er is ons geen tijd gegund om iets passends te vinden. We zullen moeten dokken. Vragen naar kortingen zullen niet baten maar door een slim ideetje en een leugentje om bestwil helpen ons gigantisch uit de brand. En dan hebben we een memorabele dag, lange wachttijden bij enkele attracties nemen we dan maar voor lief. En het eten cq snoepen in het park ? Het is dat we het ervoor over hebben maar ook die prijzen rijzen echt de pan uit.  Morgen zijn we nog steeds hier in Poway en zullen wederom naar San Diego rijden om iets anders te bekijken.

Voor nou: See You,

Terence, Anna, Kim, Arjan Gavin en Liv 🤪🥰

1. Tiny:
    29 juli 2023
    Prachtige foto’s, liv heeft een mooi shirt aan
  2. Jaap & Gea:
    29 juli 2023
    Wat een heerlijke gezelligheid, lekker genieten met zijn allen🥰
  3. Paul en Henriëtte:
    29 juli 2023
    Wat gezellig!! Leuke foto's!
  4. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    30 juli 2023
    Ja, ik moet het toegeven.
    Heel gezellig met z’n allen. En hele mooie prachtige foto’ s.