San Luis Obispo, 26 juli, 15.21 LT

26 juli 2023 - San Luis Obispo, California, Verenigde Staten

Hai,

gister zijn Anna en ik niet meegegaan met de van de Rijtjes naar SF. Toen Kim dat vertelde aan Liv droop de teleurstelling van haar gezicht af. Toen wij afgelopen maandag naar SF zijn geweest hakte de afgelegde afstand, ongeveer 15 a 16 km, er behoorlijk in. Vandaar. Met z’n vieren dus naar SF. Ze zijn naar het GGB-park geweest en hebben de Japanse tuin bezocht. Daarna hebben ze Lombardstraat bezocht en gereden. Het speciale hieraan is dat deze een slingerstraat is met vele bochten. Daarna hebben we elkaar ontmoet bij een van de vele Starbucks.

's Avonds zijn we gaan eten in een Outback Steakhouse. Het was de moeite waard maar dat mocht ook wel na het zien van de rekening.

Vandaag, 26 juli, gaan we over de Pacific Highway 1 naar San Louis Obispo. We verlaten een mistig San Francisco, de Golden Gate Bridge is wederom gehuld in een dik pak mist maar ook de directe omgeving is mistig. De temperatuur is natuurlijk ook aan de lage kant, 60° F, 15,5° C.  Gaandeweg Ri Los Angeles stijgt de temperatuur naar 100° F, 37,8° C. Maar zover gaan we niet rijden. We, Anna, Kim en Arjan kiezen voor een tussenstop hier in Obispo.

Morgen gaan we Ri San Diego. Een lange rit van 5 hr en 35 min staat ons te wachten. We plannen natuurlijk wel de nodige tussenstops.

Arjan, Kim en de kids komen net binnen. Ff helpen met de bagage en dan kunnen ook zij zich setttelen. Eten? Ik heb geen ideeën, ik wacht wel af.

Voor nu: de ballen ( of greetz ) Terence, Anna, Kim, Arjan, Gavin en Liv 😍🥰

PS.
We eten iets van Domino’s 🍕

1. Paul en Henriëtte:
    27 juli 2023
    Goed vervolg weer van jullie reis! Lukt het lange zitten voor oma?? Rijd en 'heup' voorzichtig! Liefs vanuit ons groene kikkerlandje 🌧
  2. Jaap & Gea:
    27 juli 2023
    Dank jullie weer voor het verhaal we blijven benieuwd. Blijf voorzichtig. Groeten vanuit een regenachtig Maarssen