USA / Florida 2019

2 mei 2019 - Veghel, Nederland

Hai aan onze USA-volgers,

het is weer zover.

We gaan weer richting de bekende weg. Ik zeg niet hoelang en ook niet wanneer maar de insiders weten wel beter. Weet je het niet, vraag het dan aan een insider en anders zit er niets anders op dan je FB in de gaten te houden.

We zijn al eerder in Florida geweest en hebben er toen geen goede herinneringen aan over gehouden. We gaan het toch proberen. Aan het weer zal het niet liggen want de temperaturen zijn nu al 29 graden en ze lopen alleen maar op tot 31 graden voor de komende tijd. Hopelijk wordt het nog warmer cq heter.

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar de meeste zooi heb ik al gereed gelegd en zelfs gedeeltelijk ingepakt. Gebruik makend van de bekende camo-tas, een rolkoffertje én een rugzak.

We maken zoals altijd er een rondtrip van.

Landend en beginnend in Florida, doen we ook nog de staten Alabama, Georgia, South Carolina aan, om dan weer naar Florida te gaan.

En de plaatsen die we aan doen zijn: Miami, Naples, Fort Myers, Sarasota, Clearwater, Tampa, Pensacola, Montgomery, Atlanta, Augusta, Colombia, Charleston, Savannah, Jacksonville en al die andere plaatsen die daar weer tussen in liggen om dan weer te eindigen in Miami.

Dit is de eerste en misschien volgen er meer.

Greetz van ons,

Terence & Anita

1. Kim:
    2 mei 2019
    Pap en mam, we wensen jullie heel veel
    Plezier op deze trip!! Geniet ervan. En over twee jaar gaan we mee!! Xoxo
  2. Jaap en Gea:
    2 mei 2019
    Lieve luitjes, we gaan jullie weer volgen! Heel veel plezier💋
  3. J.M. Tempelaars:
    Hoi lieve mensen.
    Leuk dat ik weer mee mag (lezen).
    Wens jullie een fantastische trip.
    Goede vlucht en vooral weer gezond terug.
    Liefs van mij voor jullie.
  4. Petra Peeters:
    Hoi Anita en Terence
    Hele fijne vakantie met dit keer heel wat beter weer.
    Lieve groetjes
  5. Dinny:
    2 mei 2019
    leuk om jullie weer te volgen. Een hele fijne vakantie en hopelijk veel nieuws te zien.
  6. AA Hoyer:
    2 mei 2019
    Een hele fijne vakantie, ik ga genieten van jullie verslagen. Liefs Amy
  7. Ria vos:
    2 mei 2019
    Ga lekker genieten van jullie vakantie , ik ga jullie volgen van uit het warme Spanje
    Groetjes Ton&Ria .
  8. Aletta Eijkmans:
    2 mei 2019
    Have a good trip. .......veel plezier .en een behouden vlucht heen en terug . Grt.jes alet.
  9. Anouk:
    3 mei 2019
    Leuk weer om mee te lezen...
    Goede reis en een hele fijne vakantie!
    Liefs van ons 4tjes
  10. Roy:
    4 mei 2019
    Veel plezier samen!! Geniet er maar flink van!!
    Echt blits dat jullie dit avontuur aan gaan.
  11. Roy:
    Veel plezier.
    Ter, ga je Augusta lopen of kost dat teveel?
  12. Irene:
    5 mei 2019
    Hele fijne vakantie! Gaat vast weer een mooie reis worden. Geniet er saampjes van 😊
  13. Tante Corrie:
    Hele fijne vakantie, en veel liefs .tante Corrie
  14. Maria van berlo:
    6 mei 2019
    Goede reis en kom gezond weer naar huis .groeten van je moeder