USA / Florida 2019

2 mei 2019 - Veghel, Nederland

Hai aan onze USA-volgers,

het is weer zover.

We gaan weer richting de bekende weg. Ik zeg niet hoelang en ook niet wanneer maar de insiders weten wel beter. Weet je het niet, vraag het dan aan een insider en anders zit er niets anders op dan je FB in de gaten te houden.

We zijn al eerder in Florida geweest en hebben er toen geen goede herinneringen aan over gehouden. We gaan het toch proberen. Aan het weer zal het niet liggen want de temperaturen zijn nu al 29 graden en ze lopen alleen maar op tot 31 graden voor de komende tijd. Hopelijk wordt het nog warmer cq heter.

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar de meeste zooi heb ik al gereed gelegd en zelfs gedeeltelijk ingepakt. Gebruik makend van de bekende camo-tas, een rolkoffertje én een rugzak.

We maken zoals altijd er een rondtrip van.

Landend en beginnend in Florida, doen we ook nog de staten Alabama, Georgia, South Carolina aan, om dan weer naar Florida te gaan.

En de plaatsen die we aan doen zijn: Miami, Naples, Fort Myers, Sarasota, Clearwater, Tampa, Pensacola, Montgomery, Atlanta, Augusta, Colombia, Charleston, Savannah, Jacksonville en al die andere plaatsen die daar weer tussen in liggen om dan weer te eindigen in Miami.

Dit is de eerste en misschien volgen er meer.