Düsseldorf, deel 1

6 mei 2019 - Düsseldorf, Duitsland

Hai,

stel je voor; je loopt op een pad in het bos. De dag ontwaakt. In de verte hoor je het geklop van een bonte specht, iets dichterbij  het ‘rühe-kuhwe’ van een verdwaalde Duitse duif ( vandaar die rare klanken ) en even later doorkruisen enkele herten je pad. Enkele kijken je brutaal aan en enkelen draaien hun spiegel naar je toe.

En dan: BAM !!!

Heel dichtbij klinkt een haperende kettingzaag 😖 en het geluid wordt steeds luider. Het wordt zelfs zo luid dat je er wakker van wordt, je langzaam-realiserend dat het je partner is die het bos aan het bewerken is 😂😂😂.

Maar al snel komt de gedachte: “OMG, it's only for 3 weeks” 💋.

Na ons ochtendritueel, suizen we met de lift 12 verdiepingen naar beneden om te genieten van ons ontbijt. We doen ons te goed aan een rijkgevuld ontbijtbuffet maar we moeten het ermee doen. Nog voor we uitchecken in het hotel weten we al dat de vlucht nog meer verlaat is, dus we hebben al een vertraging van 07.00 uren. Dat betekent automatisch dat we ook later in de USA landen en nog later een geschikte auto hebben.

Op het vliegmaschiene-veld hebben al de bagage afgegeven 😉, zijn al door de douane gegaan 👍, hebben al 3x ons paspoort moeten laten zien😢 en zitten nu bij de gate, C36. We berusten ons in datgene wat er gaat komen en we zien wel verder.

De groetjes van ons en straks misschien deel 2.

1. J.M. Tempelaars:
    6 mei 2019
    Wens jullie een snelle wachttijd. Daarna een goede vlucht. Fijne vakantie en vooral weer gezond terug. Groetjes 😘🤗😘
  2. Paul en Henriëtte:
    6 mei 2019
    Een goeie vlucht en fijne boswandelingen komende vakantie!! Was even bang dat jullie buren aan 't verbouwen waren...🙈😫😂 gelukkig niet dus! Enjoy!! 😘
  3. Jaap en Gea:
    7 mei 2019
    Ter ik zou de cirkelzaag toch afpakken hoor, er worden al te veel bossen gekapt!