Barstow - Williams, 15 juli

15 juli 2023 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Het ontbijt bestaat vandaag uit geroosterd brood met smeerkaas, wafels met boter en stroop, serials met melk, aardappel ( gesneden in kleine partjes ) met schijfjes rookworst. Hoe verzin je het. Thuis, in Brabant, zou ik er niet eens aan denken om zo de dag te beginnen.

We gaan op weg naar Williams maar eerst de eerste stop maken bij Starbucks. Anna en ik gaan voor koffie Dark Roasted, speciaal voor ons een volle pot gemaakt. Kim, Gavin en Liv gaan voor wat anders. Dan toch maar op weg naar Williams.

De autoTomTom doet zijn werk en naast mij zit er ook een : mijn eigen Anna (2x). En prompt gaat het verkeerd. Gelukkig gaat Kim af op haar eigen systeem en rijdt door. Anna en ik moeten ongewild een U-turn maken maar hebben daar niet veel tijd in verloren.

De weg naar Williams is erg slecht maar we moeten er het beste van maken. En met de temperatuur van 45° C is niks mis mee. Van tevoren werd vermeld dat de rit maar 4 uur zou duren alleen weet ik niet wanneer ze dit voor het laatst hebben gemeten.

Anna boekt alleen hotels die voorzien zijn van een zwembad maar het is al de tweede keer dat deze ‘under construction' zijn. Kunnen de kinderen alweer niet hun lol op. Hopelijk is het de volgende keer wel raak. Vooral Gavin kan een koud bad goed gebruiken.

Morgen gaan we richting South Rihm en hopelijk krijgen we volop mooie uitzichten. We gaan het meemaken.

Het is nu 19.54 hr LT en een groot deel van Nederland ligt nog in bed of begint aan een nieuwe dag.

En wij ? Ff dit afmaken, douchen, misschien tv kijken en daarna slapen.

Stay Tuned end for now: sleep well or good morning.

Terence & Anna, Kim, Gavin en Liv

1. Irene:
    17 juli 2023
    Veel plezier allemaal. Jullie gaan weer mooie avonturen beleven en zien. Williams is een leuk plaatsje waar route 66 doorheen loopt maar ik lees dat jullie daar niet blijven.
    Mijn nicht woont in Arizona en als jullie verkoeling zoeken voor de kids dan is Slide rock park een verheerlijking. Maar ik ben bang dat het niet op jullie route ligt.
    Wij reden vanuit the Grand Canyon die kant op naar mijn nicht die in Cottonwood woont.

Maar geniet van de Canyon ik zie uit naar de reisverslagen 😉