Today, 17 juli

18 juli 2023 - Upland, California, Verenigde Staten

Ik ben eerlijk gezegd een beetje in gebreke gebleven door niet dagelijks een blogje te schrijven. Sorry daarvoor voor alle volgers.

Gister naar de Grand Canyon geweest. Het was er druk en de temperatuur van 117° F was soms niet te harden. Leuke foto’s genomen, veel gelopen. Niet te lang bij stil staan. Kim en de kinderen hebben er volop van genoten.

Wat we gister bij het ontbijten hebben moeten ontberen is er vandaag in overvloed. De keuze is reuze en we maken er dankbaar gebruik van. Wafels ( groot en klein ), serials ( met erg koude melk ) crêpes ( met een goede vulling ), toast ( met suiker voor mij ). Dat is pas goed ontbijten.

Verder naar Upland ( nog nooit van gehoord ). Na een enkele fout tijdens het rijden vinden we eindelijk ons hotel. Hebben moeten zoeken maar dan begrijp je ook als ze zeggen: 'vele wegen leiden naar Rome'. Goede bedden, een mooie inloopdouche waar ik als eerste (!) gebruik van heb gemaakt.
Straks gaan Kim en ik nog naar Los Angeles om Arjan op te halen. Moeders ( oma dus ) blijft hier met Gavin en Liv om gebruik te maken van het zwembad. Hopelijk hebben we straks geen oponthoud.

Misschien tot morgen 🤪

Greetz van ons allen 😅

1. Paul en Henriëtte:
    18 juli 2023
    Je hebt het er druk mee Terence, deze reis! Gelukkig ben je in je mooiste gezelschap! En.... het regent niet!🤣
  2. Jaap & Gea:
    18 juli 2023
    Wat een genot om de verhalen te lezen en de foto’s te kijken. Kunnen we lekker meegenieten😘 Have fun!
  3. Jaap & Gea:
    18 juli 2023
    Blijf genieten en ons uiteraard op de hoogte houden 😂 foto’s kijken blijft leuk
  4. Ingrid:
    18 juli 2023
    Inmiddels met z'n alken aan her genieten. Dank jullie wel voor de verhalen en de foto's. Groetjes voor allemaal.
  5. Anja:
    18 juli 2023
    Weer leuk om jullie te volgen, geniet ervan 🥰
    Anja 😘