20 Juli, Las Vegas

20 juli 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hai,

wat valt er te vertellen vanuit een zeer warm ( 43° C ) Las Vegas? In het centrum ligt van de wegen veel overhoop, heel veel fonteinen zijn leeg of werken niet en de weinig in werking zijnde fonteinen  zijn gevuld met lauw tot warm water.

Het vermoeden is dat het te maken heeft met de F1-wedstrijd die hier wordt gehouden. Alles moet tiptop in orde zijn.

Wandelen over de Strip wordt wel een hele warme wandeling. Er is nagenoeg geen schaduw en de enige verkoeling is dat er meerdere eetgelegenheden zijn die gebruik maken van nevelsproeiinstallaties waar je doorheen kan lopen. Het asfalt is warm, de railingen zijn niet vast te houden, de rubberen strip van de roltrappen zijn niet vast te houden en ga zo maar door ……..

Het was een kwelling en Liv had er het meeste last van. Gelukkig had Kim het op tijd in de gaten, koelde haar hoofd goed door haar petje helemaal nat te maken, veel tussenstops maken en Anna overal schooien voor koud water en ijsblokjes. Op het laatst viel het allemaal wel mee, heel veel drinken en het liep gelukkig met een sisser af. Later in het zwembad had ze nergens meer last van.

Vandaag hebben we volgens mij nog niets gepland. Het is nu 08.09 hr LT. Naast ons, bij Kim en Arjan dus, is het nog rustig. Ik hoor buiten iemand roepen “housekeeping’ wat inhoudt dat de werksters op pad zijn om de kamers in orde te maken voor de evt. volgende gasten. In ons geval hoeven wij alleen nieuwe handdoeken.
So …….. no plans for today. I’ll see what’s coming.

Greetz Terence & Anna 😉

1. Ingrid:
    20 juli 2023
    We sturen jullie een beetje verkoeling ❄️☃️❄️☃️❄️☃️
  2. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    Echt niet nodig 😜
  3. Roy:
    20 juli 2023
    He Terence, genieten man!! Gaaf dat jullie dit avontuur weer mogen beleven. Veel plezier daar kerel, maak er iets moois van samen Groetjes us.
  4. Jaap & Gea:
    21 juli 2023
    Geniet maar blijf koelen !!
    Veel plezier