Dag 17, 23 mei - Via Phoenix en Flagstaff in Page

24 mei 2022 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Hai,

voor diegenen die het nog niet wisten; Anna zag gisteravond iets over de vloer kruipen en het was een grote spin. Vervolgens alleen maar kijken naar die ene, komt er nog een bij. De eerste rolt zich op bij benadering en beweegt niet meer. De tweede kruipt over hem heen, die ik naar buiten werk en hij zoekt snel een heenkomen. De eerste beweegt zich nog steeds niet maar als ik hem buiten de kamer werk, zoekt hij ook een goed heenkomen.

We gaan alsnog naar Page om naar Antilope Canyon te gaan. Wie weet waar we belanden. Op weg naar Page, tussen Phoenix en Flagstaff, gaf de temperatuurmeter aan dat het 32*C. is. Maar in een oogwenk was er een 'temperature drop' van 10*C. En dat voel je dan gelijk. De temperatuurregelaar van de auto wordt dan in de richting gedraaid van standje 'Sambal'.

We zijn onbedoeld ondervinders van een dodelijk ongeluk. Het gebeurde in een oogwenk en een vogelvlucht. Een klap van jewelste tegen de vooruit en je hebt gelijk twee inzittenden die bijna tegelijkertijd een hart attack krijgen. De veroorzaker is gevlogen, of wat er van over is gebleven. Niks meer gezien of gehoord. Gelukkig geen gebroken voorruit.

Na het eten met de auto en daarna een wandeling naar Horseshoe Bend. Het is druk want diegenen die daar zijn of heenkomen, willen een foto maken met de zonsondergang. Wij gaan daar niet op wachten maar Anna schiet toch nog een paar mooie plaatjes.

In bed hoor ik net van Anna dat de entreegelden voor Antilope Canyon, voor één uurtje, voor 2 personen, het lieve bedrag is van $ 178-, . En het schijnt dat je een reservering moet maken en die zijn, voor morgen, allemaal vergeven. Dus geen AC 🥵😡🤬.

Wat morgen dus gaan doen ? We gaan erover nadenken 🤔

Greetz T & A.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dinny:
    24 mei 2022
    Zooo dat is aan de prijs!! Jammer hoor.
  2. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    25 mei 2022
    Voor dat geld naar antilopen kijken?
    Die lopen niet! Anti.....
    Ga er iets anders leuks voor doen