Dag 18 en 19 , 24 -25 mei van Page naar Las Vegas

26 mei 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo volgers
Na een ontbijt ( begin nu toch wel een boterham met kaas te missen) in het hotel zijn we op weg gegaan naar Glen Canyon recreation park.
Omdat we een militairy annual pass hebben is de entree gratis😂😂
Een  prachtig park waar je kunt zwemmen, hiken, kajakken enz.

We begonnen bij marina point wandelschoenen aan en gaan, dus niet komen we bij een ‘ ramp’ :gesloten 😱😱
Blijkt dat sinds 2 jaar het peil van het water zo laag is dat de ‘ramp’ enkele meters boven het water ligt.
Om bij de haven te komen worden we met golf carts vervoerd.
Een doolhof van steigers en racen met die carts, niet normaal meer.
Rond gekeken mooie ‘ bootjes ‘ bewonderd, klaar, weer terug naar de parkeerplaats
De auto in en op naar het volgende punt, hier kan je zwemmen en kajakken.

Vandaag 25 mei , de verjaardag van Arjan🎉🎉 gaan we naar Las Vegas.
Gisteren hadden we koffie gehaald bij Starbucks ( niet te zuipen man, zo’n slappe bak), dus mijn eerste koffie kreeg ik pas om half 12😱😱 bij een andere Starbucks in St George, maar wel vers gezet, zo lekkerrrrrr😜👍

Een lange rit met verschillende stops om uiteindelijk in Vegas aan te komen

We slapen in het Sahara  Las Vegas, prachtig hotel, mooie ruime luxe kamer.
Na ons geïnstalleerd  te hebben  gaan we  de Strip op, we zien wel hoever we komen.
We zijn tot aan het Venetian gekomen, naar binnen en rond gelopen, daarna omgekeerd en weer richting hotel , het is op dat moment nog 37 gr. C, in totaal toch nog 2,5 uur gelopen.

Morgen een nieuwe dag en dan proberen we  de strip af te lopen en dan via de overkant weer terug naar het hotel. Of het lukt, ben benieuwd. Ik had het vandaag al zwaar.

Komend weekend is Memorial Day weekend ( herdenking van alle gevallen militairen ) en het begin van de zomervakantie, omdat deze dag altijd op de laatste maandag in mei valt hebben de Amerikanen een extra vrije dag en dus een lang weekend. Dit resulteert dus in extreem dure hotelkamers.

Wij wijken daarom  uit naar Blythe om daar het weekend door te brengen en eigenlijk niet veel anders te doen dan uitrusten en pool hangen.
groetjes van Anita en Terence

1. Rolf en Jacqueline Hoyer: