Dag 19/20/21 - Las Vegas - Blythe

28 mei 2022 - Blythe, California, Verenigde Staten

Dag 19, 25 mei - Las Vegas

Vogelvlucht Las Vegas

In hotel Sahara, vlak na de STRAT. Goede kamer, geinstalleerd en ff bijkomen. Daarna gelopen naar de Venetian en terug. Ondertussen is de temperatuur gestegen naar 100* F.

Dag 20, 26 mei LV

Eerst gereden naar de ‘oude’ Strip op Freemont. Was ook daar weer warm gezien de spaarzaam geklede dames die met jou , uiteraard tegen betaling, op de foto willen. Heb me niet laten verleiden 😂😂. Toen terug naar hotel, ff wat eten om daarna met de monorail, was vroeger ook voor niets maar nu tegen betaling,  naar het eind van de Strip gereden. Om 14.50 hr begonnen aan de wandeling terug. Temperatuur 37*C. Af en toe een winkel ingaan of lopen in de koele ruimten van een af ander casino. Na een warme en daardoor een vermoeiende wandeling waren we om 17.15 uur terug in het hotel. Een salade gegeten in de lobby van de Sahara om daarna naar onze kamer te gaan. Uitgeteld maar toch tevreden op bed ploffen om eigelnlijk, na het douchen, er niet meer van af te komen. Enzo komen de dagen in Las Vegas tot een eind.

Dag 21, 27 mei, Blythe en heet 🥵 en 39 miljoen.

Toen we vanmorgen uit Las Vegas wegreden was het al 27*C. Op onze eindbestemming Blythe zou het om 12.00 hr LT 39*C worden. We reden door Needles en het kwik was toen al gestegen naar 41*C 😱. We waren getuigen van verscheidene branden, grote zwartgeblakerde velden, een heli met een waterbasket eronder hangend. Dat draagt niet bij aan het vakantiegevoel 😢😢😢 maar we moeten er het mee doen.

Ingecheckt in hotel, Quility Inn. Anna is er niet helemaal tevreden mee ( pool zou ‘under constrution’ zijn waar ze gister al voor gebeld heeft ), zijn aan het renoveren aan onze kant wat lawaai geeft maar niet op zaterdag, zondog en maandag ( Memorial-weekend ). En een andere uitweg hebben we niet omdat het Memorial-weekend is. De prijzen voor een kamer liggen daardoor zo hoog, dat moet je niet willen betalen. Mede door het feit dat ze 39 miljoen mensen op de weg verwachten die allemaal een onderkomen zoeken 😢😢😢.

Dus onze strijd is nog niet gestreden om na 3 dagen ( !!! ) in Blythe een onderkomen te vinden op ons vervolg van onze vakantie 😉.

That’s for now. Sleep well or Good Morning 😜

Greetz T & A 😎🥵🫣

1. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    29 mei 2022
    Buiten de rest.....mooi weer, goede temp. Boulevards ,shoppen en niks doen. Heeeeeeeerlijk!