Dag 23 / 29 mei - Blythe - Lake Hasavu City - Blythe

29 mei 2022 - Blythe, California, Verenigde Staten

Hai Followers,

do you miss us already or can you already do without our stories ? It’s Sunday morning, 10.00 hr LT, another relaxing day 😉.

Ja, wat moet je vertellen ? Gister was het zo warm ( bijna heet, het zou 37* C worden ) dat we besloten naar Lake Hasavu City te gaan. Een tripje van 1 uur en 40 minuten. Veel, heel veel, mensen richting die kant op. Met RV’s ( Recreation Vehicles ) al dan niet voorzien van aanhangers met daarop hun boot of jetski of ze gaan golfen op een van de vele recreation areas en in die rij begeven wij ons ook in.

Onderweg wederom getuige van een grote brand. Wat er brandde konden we niet zien maar de rook had wel invloed op de zon en drukte enigszins op de gevoelstemperatuur.
Zoals altijd met Memorial Day ( en weekend ) is het druk in de haven van LHC. Boten, in bezit of gehuurd, met grote motoren, de een nog lawaaierig dan de ander en veel mensen van allerlei pluimage. Je kunt de toeristen er zo uitpikken. Die staan zich meestal te vergapen aan alles wat er zich beweegt. En dat is heeeeeel veel. Ik ga er niet teveel over uitweiden. En de toeristen zijn meestal diegenen met een nog witte huid waaronder wij 😜.

Zoals gezegd is dit een relaxing day dus verwacht straks niet weer een update. We laten het hierbij voor vandaag. Morgen op de eigenlijke Memorial Day gaan we richting Palm Springs. Daar verblijven we in een Best Western Plus zonder uitzicht op het zwembad. Zouden we dat wel willen heeft dat een meerprijs voor een prijs waar je andere dingen van kan doen 🤣🤣🤣.

Greetz T & A

1. Jaap & Gea:
    30 mei 2022
    Op naar het gezellige Palm Springs! Veel plezier.
  2. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    31 mei 2022
    37 gr daar zal toch zeker wel lekkerder vertoeven zijn als 37 in Nederland? Lekker man. Eindelijk een paar relaxing dans!
  3. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    5 juni 2022