Dag 5, 11 mei  Evanston naar Casper.

12 mei 2022 - Casper, Wyoming, Verenigde Staten

Hallo volgers
Vandaag zijn we vroeg vertrokken.

Er was geen ontbijt in het hotel alleen maar cafeïne ( slappe bak dus weinig cafeïne) en suiker en dan bedoel ik muffins enz. Tijdens de rit komen we vanzelf wel iets tegen.

Hoe oostelijker we rijden  hoe goedkoper de benzine wordt, zelfs hier zijn de prijzen erg hoog. Op een tankstation waar we wilden tanken, zelfs geen te krijgen, een briefje op de pomp met  : “ sorry no gas”.

De temperatuur word weer behaaglijker vandaag zelfs al 17 graden 😂🌞😛 de verwachtingen zijn dat het in Sioux Falls zelfs 30 graden wordt vanaf vrijdag.

Halverwege de rit even geruild van bestuurder en op een gegeven moment nam Terence het stuur weer over, stond er Highway police en jahoor aan de kant.
We reden iets te snel( 11 mijl 😱) na alle papieren  te controleren en even navragen waar we heen gingen enz. mochten we doorrijden met een waarschuwing.

Eind goed al goed.

In Rapid city naar Rotary park geweest, aardig parkje met een prachtige waterval.

Nu de update over de koffer , nou die is er nog niet want de koffer is nog steeds niet geleverd krijg elke dag om dezelfde dag op hetzelfde tijdstip dit bericht:

We are still looking for your baggage
We are  still working to locate your delayed baggage. We’ll continue to keep you updated until it’s ready for delivery or pickup

Terwijl volgens de site de koffer nog steeds staat in Tucson, dus niet naar Tulsa of Salt lake city enz.

Ga er van uit dat we die koffer niet meer krijgen.
Och ja als dat alles is het zijn maar spullen en die kunnen vervangen worden.

Morgen word een drukke dag met 4 POI waaronder Mount Rushmore .

Groetjes van ons en tot snel weer.

1. Ron van der Weide:
    12 mei 2022
    Volgens de reisverzekering mogen jullie vervangende kleding en onderhoudsmiddelen aanschaffen als de koffer na 24 uur nog niet terecht is.
  2. Jaap & Gea:
    12 mei 2022
    Ter Verstappen 😂
  3. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    19 mei 2022
    Je had tegen de politie moeten zeggen....we go to Rapid City!
    We zijn al halverwege.
    Rapid zijn we al begonnen.
    Maar ja lange stukken rijden, lange wegen en bijna niemand op de weg? (Behalve politie)...... gassen jonge....begrijpelijk!