Dag 4, 10 mei, OMG Sneeuw all over the place

11 mei 2022 - Evanston, Wyoming, Verenigde Staten

Hai volgers,

vanmorgen opende ik de gordijnen en ik opende een witte wereld. Anna dacht dat het regend had, wat natuurlijk zou kunnen, maar mijn blik naar buiten bevestigde wat anders. En we moesten nog helemaal richting Salt Lake City ( zo’n 400 km verderop ) maar dat passeren we om te gaan slapen in Evanston. Slecht weer onderweg: zware windstoten, sneeuw, hagel en mist. Moet niet gekker worden.
Van het ene op het andere moment is het van 10.30 hr LT ineens 11.30 hr LT omdat we de grens passeren van Nevada naar Utah. Het gaat zo snel dat Anna niet eens de kans krijgt om een foto te maken met de tekst ‘ Welcome to Utah'. Later passeren we wederom een grens van Utah naar Wyoming en weer gebeurt hetzelfde. Alweer geen foto 😂.

Nadat Anna zich heeft gemeld bij de receptie, mijn tas is er nog steeds niet, gaan we snel een hapje doen. En met snel bedoel ik ook snel. Met inparkeren, eten en drinken, staan we in minder dan een half uur weer buiten. Is dat snel of niet 😂😂😂 ?

Anna draait  een wasje terwijl ik het genoegen heb om de douche uit te proberen. Je moet altijd maar afwachten of het wat is maar niets is zo goed als thuis. Je moet het ermee doen en je maakt er maar het beste van 😉

Morgen 11 mei wacht ons weer een lange rit met hopelijk beter weer naar Casper. Ff snel spieken in Google Maps leert mij dat het een rit wordt van 421 km met een opgegeven tijd van 4 hr en  15 min. We houden ons hart vast.

That's all for today Followers.

See you soon 😂😉😜

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene:
    11 mei 2022
    Heerlijk die sneeuw, hier wordt het helaas steeds warmer.
    Geniet er van, en de volgende keer wel sneeuw foto's.
  2. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    19 mei 2022
    Ik lig een beetje achter. Druk,druk,druk.
    Wat een poep. Zoveel reizen en ook nog sneeuw!
    Doe mij maar zon.
    Maar ja, jullie komen wel ergens!
    Rij voorzichtig!