Day 25, 31 mei - Palm Springs, Best Western Plus

1 juni 2022 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Hai,

vandaag heb ik voor het eerst tijdens deze vakantie aan de pool gelegen. Ik ben niet zo’n zonaanbidder als Anna maar ik wil wel soms mijn best ervoor doen. Ik verbrand best wel snel en als de plekken, die normaal geen zon zien 🤔, pijnlijk beginnen te worden moet ik snel het water in om ze snel af te koelen 🤣🤣🤣.

Mijn Skechers-sportschoenen zijn toe een een wasbeurt in de wasmachine. Erin geflikkerd, waszooi erbij en draaien maar. Ondertussen gaan wij van ons ontbijt genieten. Na een tijdje gaan we kijken bij mijn schoenen en hij was gereed. Er lag een beetje schuim op de vloer en bij het openen van het deurtje  golfde het schuim ons tegemoet 😱. Misschien een beetje te veel waszooi erin gedaan 🫣. Anna weet overal een oplossing voor; gewoon naar de balie gaan, zeggen dat je een foutje hebt gemaakt en de housekeeping ruimt de zooi op 😜.

We besluiten om mijn garderobe wat aan te vullen, doordat ik mijn camo-tas nog steeds kwijt ben, en gaan daarom naar de Cabazon Outlets. Dat waarvoor we kwamen was al gauw gevonden alleen Anna slaagde niet meteen. Maar na wat heen en weer zoeken ging ook zij enigszins tevreden 'huiswaarts’. In de auto geeft de temperatuurmeter nog steeds een dikke 99* F aan dus het wordt weer een warme en kleffe avond / nacht.

Met het avondeten gaan we lekker gemakkelijk doen en we nuttigen beiden een salade 🤪.
Voor morgen staat er nog niets gepland.

Greetz T & A

1. Jaap & Gea:
    1 juni 2022
    Ok Ter kleurtje bijwerken ??
  2. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    3 juni 2022
    Nog bruinerder, deze 🤣🤣🤣
  3. Harry Grift:
    1 juni 2022
    Misschien ligt je tas alweer thuis? Toch naatje dat hij weg is. Hopelijk krijg je een goede vergoeding. Veel plezier verder!
  4. Terence & Anita Hoyer - van Berlo:
    3 juni 2022
    Het is niet zozeer de vergoeding maar de inhoud die ik terug wil 🤔
    Raar maar waar 😉