Clearwater - Montgomery

12 mei 2019 - Millbrook, Alabama, Verenigde Staten

Hai uit een nat, erg nat Montgomery.

Inderdaad, we zijn wel in Pensacola geweest maar zijn er niet gebleven. Hier hebben we het Veterans Memorial Park bezocht ter ere van de gevallenen in alle takken van de Amerikaanse krijgsmacht. Op de weg terug passeerden we een markt van kunstenaars en er werden alleen maar biologische producten verkocht en dat was weer te merken aan de prijzen die ze er voor vroegen.

Daarna hebben we het National Naval Aviation Museum bezocht. Hier geldt: groot, groter, groots. Veel vliegmasjienen van allerlei pluimage, heli's van heeeeel klein naar heeeeeel groot en zelfs een soortgelijke wentelwiek waar menige president, vanuit de deur, zijn bekende groet heeft gebracht. Ik lees net dat we een paar dagen te vroeg zijn want de Blue Angels hebben op 14 mei een Practice Day. En we gaan toch echt niet terug.

Maar aan alles komt een eind en we hebben nog een lange weg te gaan naar Montgomery. Onderweg worden we overvallen door een hoosbui van ongekende omvang. Gelukkig stonden we op dat moment binnen bij McD voor ons middagmaal. Tijdens de rit naar onze eindbestemming wordt het al snel weer beter.

Anita heeft een kamer geboekt in de Red Roof Inn voor 2 nachten. Daar aangekomen gaan we naar de eerste kamer om tot de ontdekking te komen dat deze aan een luidruchtige weg ligt dus ze wilt een andere kamer. De volgende kamer is te vuil om 2 nachten te verblijven en bij de derde kamer zijn mensen wiet aan het roken dus die ging het ook niet worden. Dan maar op zoek naar een ander nachtverblijf.

Naar de McD want die heeft gratis WiFi waar ze algauw een verblijf heeft gevonden bij Key West Inn in Millbrook. Tijdens het zoeken is er weer een hoosbui, gepaard gaande met enkele serieuze donderslagen. Dit is geen goed teken. Morgen, zondag dus, wordt er geen mooi weer verwacht dus de agenda moet weer nodig op de schop. We zien wel hoe we de zondag gaan invullen.

Het is voor ons doen al aardig laat, 22.43 hr, LT. Ik zal de foto’s proberen te plaatsen en dan brei, ook ik, er een eind aan. We houden jullie op de hoogte.

Greetz van ons 😉

1. Sue:
    12 mei 2019
    Blijf schrijven, ik lees weer met veel plezier! xxx