Montgomery - Atlanta - Augusta

Hai,

we gaan op weg naar Atlanta. Naar BODIES, The Exhibition. Daar aangekomen horen we dat er géén foto’s mogen worden gemaakt en daar moet je het mee doen.

Toen naar het Atlanta Olympic Park bleek dat het was gesloten omdat zij om 18.00 uur de ParaOlympic spelers zouden ontvangen omdat er een plaquette zou worden onthuld. Geen toegang dus. Dus ergens anders heen maar was een te hoge entreeprijs. Resumé: one closed and one too expensive. Maar het zou nog mooier worden.

We gaan op weg naar ons hotel in Atlanta. Daar aangekomen blijkt het dat we een dag te laat aankomen (?). Blijken we dat we gister al hadden moeten inboeken. Dus geen slaapplaats 🤣😉. Dan maar doorrijden naar Augusta.

We slapen nu in het WestBankInn-hotel, hebben gegeten in Denny’s en om daar te geraken moet ik je gekste capriolen uithalen cq rijden. Op de kamer hebben we internetproblemen dus kunnen we de spaarzame foto’s niet plaatsen.

Wij, dus ook jullie, moeten het ermee doen.

Greetz van ons

1. Jaap en Gea:
    14 mei 2019
    Gaat lekker zo, maar wij nemen aan alles nog goed verder 👀👍🏼 En blijf genieten 👍
  2. Sue:
    14 mei 2019
    Vind 't leuk dat jullie je verhaal ook delen wanneer t niet gaat zoals je zou willen. Enjoy!
  3. Anouk:
    15 mei 2019
    En dan is het "morgen weer een dag..."
    Heerlijk! 💋