Veghel 1 mei 2022

1 mei 2022 - Veghel, Nederland

Hoyers go west 🇺🇸

Het is weer zover, na 3 jaar mogen we weer.
Vorig jaar  was het de bedoeling dat we samen met Kim, Arjan en de kids zouden gaan, maar helaas door Corona niet gelukt.
Maar wie weet lukt het nog een keer om met de familie te gaan, blijft toch een grote wens van ons.
Dus volgers jullie moeten het weer met ons doen😱😛.

We starten op 7 mei via Amsterdam - München - San Francisco en komen terug op 16 juni.
We landen zo tegen 14.00 uur in San Francisco 🌁, auto halen en richting hotel in Fiarfield CA, ong 1 uurtje rijden.
Terence is al bezig geweest om een route( zijn bijbel) te maken, dus dat komt wel goed.
De eerste dagen rijden we via Reno richting Salt Lake City om te eindigen in Rapid City ( Mount Rushmore), vanuit daar zien we wel waar we heen gaan,daar waar het mooi is en warm😂🌞🌞.

Auto is besteld bij Alamo.
Eerste hotel overnachting( Fairfield- Napa Valley)is ook geregeld, nu alleen nog gaan en duimen dat er geen stakingen, positieve testen enz zijn.
Op vrijdag 6 mei nog even snel testen en we zijn er klaar voor.
Kim en de kids ( ze moeten vroeg op we vertrekken  al om half 4) brengen ons weg naar Amsterdam en halen ons ook weer op.
Hebben we er zin YESSSSSS
Wil je ons niet volgen, laat het even weten en we halen je van de lijst af.
Voor onze volgers we hopen er weer iets moois voor jullie( natuurlijk ook voor ons) van te maken, met leuke, minder leuke, grappige, gevoelige en onzin verhalen, jullie weten we filteren niks.